Apps die de iPhone storen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Diamondwodka Wat was nu de einconclusie voor dit probleem? Mijn conclusie is dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een hardwareprobleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn conclusie is dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk een hardwareprobleem is.
Mijn conclusies zijn echter niet per definitie "eindconclusies", andere forumleden kunnen misschien tot andere conclusies komen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja ik ben ook wel benieuwd. Is er iemand die de crashreports kan analyseren?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2012 om 11:32 ---------- En misschien nog belangrijker; hoe kom je van zo'n hardware probleem af? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Druk dan de crash reports af en ga met de iPhone naar de winkel waar je hem gekocht hebt en laat de crash reports zien. Als het echt een hardwareprobleem is kan dat alleen opgelost worden met een reparatie. Om definitief uit te sluiten dat het een hardwareprobleem is kan je de iPhone met iTunes herstellen. Zet dan geen backup terug en kijk of het probleem nog optreed gedurende een dag of twee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|