Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien het je gelukt is om WA terug te zetten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Klinkt idd hoopvol dat berichtje dat je gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Indien het je gelukt is om WA terug te zetten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Klinkt idd hoopvol dat berichtje dat je gekregen hebt, maar ik heb WA dus ook net gisterenavond erafgegooid, maar krijg het er niet weer op. Ben ik ook niet heel erg goed met computers,dus zou daaraan kunnen liggen.
Al geprobeerd om de reservecopie terug te zetten op mijn foon,maar nog geen WA |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel mailtjes terug ontvangen van Whatsapp maar steeds dezelfde standaard mail dat men geen ondersteuning meer biedt. Dus echt, het lukt niet meer |
|
|||
|
|||
Helaas iphone 3 met versie 4.2.1 en WA versie 2.8.4 en nog steeds blijf ik enkel de melding krijgen: Sorry,deze versie van enz.
Iemand nog een idee |
|
|||
|
|||
En ik zit dus nu met het probleem dat ik volgens iTunes WhatsApp 2.8.7 heb, die ik van de iPhone3G heb afgegooid. Probeer ik de WhatsApp in iTunes naar de iPhone te verslepen dan krijg ik op een gegeven moment de melding dat hij niet ge(her)installeerd kan worden omdat daar iOS V 4.3 voor nodig is...
Een ding zeker: wereldwijde protesten tegen deze handelswijze van WhatsApp voor een betaalde versie en laat ook zien hoe veel iPhones3G er wereldwijd nog in gebruik zijn. Ik wacht op de oplossing van mijn probleem
|
|||
|
|||
Hij doet het weer
Bij mij werkt hij ook weer: 3G, firmware 4.2.1, WA 2.8.4. Eerst 2.8.3 weer proberen te installeren, werkte niet. Dus 2.8.4 weer naar iTunes gesleept, iPhone gesynct, en opeens doet hij het weer meteen na het invoeren van het 06-nummer. Rare is wel dat de blog van Whatsapp er niets over meldt, daar staat als laatste update nog steeds dat jankbericht van die oprichter. Maar ja, ze slapen nog in de VS. Nu maar duimen dat hij het blijft doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mogelijk staat in onze iTunes WA v 2.8.7 omdat ik mijn iPhone4 ook erop gebruik naast de iPhone3G v mijn vrouw.. Hoe kom ik aan v 2.8.4 om die terug op haar 3G te installeren? |
|
||||
|
||||
Als je al eens V 2.8.4 hebt gebruikt in iTunes, en die vervangen is door V 2.8.7, dan staat V 2.8.4 in je Prullenbak op het Bureaublad van Windows
|
|
|||
|
|||
Tja, ik doe voor de zekerheid elk device op een andere Mac. Maar ik zou denken: als je de 3G op de computer aansluit zou 2.8.4 toch weer te zien moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit echt klem en alleen de devel. v WhatsApp kunnen die klem verwijderen! |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels die Firmware changer op iOS 4.2.1 geprobeerd , ik voer ios 4.3.3 in , en als ik dan op save druk, zegt ie dat het is opgeslagen, en als ik weer terug in de app firmware changer kom, staat ie weer op 4.2.1!??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 13:07 ---------- Mijn Whatsapp wil echt niet werken.. Heeft iemand het al voorelkaar gekregen?? En HOE.. |
|
|||
|
|||
Het is mij gelukt. Op deze manier (weet niet of alle stappen noodzakelijk waren).
Whatsapp zat vast op de nummerverificatie, en update kon niet. De iPhone heeft een Jailbreak en de geinstalleerde WA versie was 2.8.2. Eerst heb ik de firmware zogenaamd aangepast in: /System/Library/CoreServices/SystemVersion.plist van 4.2.1 naar 4.3.1 Daarna reboot. Toen de oorspronkelijke WA verplaatst uit de Applications dir. En daarna een 2.8.4 versie van WA geinstalleerd. Een respring gedaan. WA gestart, nummer ingevoerd, en alles was ok. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier is een link met ook veel discussie (ook onnodige) over het onderwerp:
https://discussions.apple.com/thread...t=255&tstart=0 |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Prachtig allemaal maar wij hebben (ik wel tenminste) legaal betaald via iTunes/App Store voor WhatsApp. Alles wat ik nu wil is WhatsApp 2.6.4 terug op mijn vrouw haar iPhone 3G. Mijn specifieke software situatie heb ik eerder exact op een rijtje gezet. Hoop dat onze moderator ons/mij hierin kan helpen!
PS Ik leef al 4 jaar in de veronderstelling dat je software op je iPhone alleen en uitsluitend via de legale (iTunes) weg op je iPhone kunt plaatsen maar het feit dat de moderator zo het waarschuwende vingertje opsteekt zou erop kunnen duiden dat het anders ligt? Ik heb nog nooit een iPhone gejeelbreekt, ik weet zelfs niet eens hoe het moet en ga er met een wijde boog omheen. Laatst gewijzigd door bbgt; 04-01-13 om 17:04. |
|
||||
|
||||
Ik ook, ik heb ook legaal betaald...
|
|
|||
|
|||
whatsapp doet het weer heb alles laten staan zo als het was waarschijnlijk hebben ze de oude firmware weer in gebruik genomen op mijn iphone 3gs 2e toestel
|
|
|||
|
|||
Is het dan niet de taak van Whatsapp om er voor te zorgen dat versie 2.8.4, die wel werkt op een iPhone 3G, terug beschikbaar wordt gesteld? Als Whatsapp Lite of zoiets?
Er zijn toch meer ontwikkelaars die een Lite versie aanbieden van een app met minder functionaliteit. Misschien moet je daar eens een e-mail over schrijven naar Whatsapp. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zit het probleem er dan in dat wanneer je meerdere iPhones in dezelfde iTunes beheert, de iPhone met de hoogste iOS er voor zorgt dat de laatste versie van de app wordt gedownload en daardoor je 3G niet meer gaat werken?!!
Ik heb op mijn iMac gekeken, ik beheer 3g, 4 en iPad3, maar ik zie alleen WA 2.8.7. Er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen de iPhones. Dus als ik 2.8.4 terug zet (die heb ik nog in mijn prullebak), gaat het op de 3G goed, maar begint de 4 te roepen om een nieuwere versie. Ik heb gezegd dat het probleem wordt veroorzaakt door WA, blijf met je handen af van spullen die goed werken. WA vraagt om nieuwe inlogcodes, waardoor je in de lock komt van de laatste versie. Ligt het probleem mogelijk toch bij Apple omdat zij geen onderscheid maken tussen verschillende iPhones. Wat te doen? |
Labels |
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-08-12 19:25 |
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone | Biebje87 | iPhone Apps | 2 | 01-05-11 16:33 |
|
|