//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar met een jailbreak kan je redelijk eenvoudig je iPhone 3G naar iOS 6 brengen. Geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 05-01-13, 12:34
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar met een jailbreak kan je redelijk eenvoudig je iPhone 3G naar iOS 6 brengen. Geen gezeur meer over het updaten van apps die minimaal 4.3 willen. Volgens mij blijft je 3G redelijk snel ook.

Link: http://www.whited00r.com/
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 05-01-13, 12:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WvB22 Bekijk bericht
Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft.....
Ja, in bericht #64
  #223  
Oud 05-01-13, 12:58
DennizNL DennizNL is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WvB22 Bekijk bericht
Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft maar met een jailbreak kan je redelijk eenvoudig je iPhone 3G naar iOS 6 brengen. Geen gezeur meer over het updaten van apps die minimaal 4.3 willen. Volgens mij blijft je 3G redelijk snel ook.

Link: Whited00r - Official Website
whited00r is 3.1.3 en dus kan whatsapp daar ook niet op installeren.
het is alleen de "feel" en "look" van ios6
  #224  
Oud 05-01-13, 13:20
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Ah ik ben hier ook door gefopt. Het is inderdaad look en feel van iOS 6 maar draait op 3.1.3. Schiet dus niet echt op. Overigens is het installeren van whited00r wel degelijk een oplossing als je geen oude whatsapp meer hebt. Dat moeten mensen maar zelf even uitvogelen omdat er anders een tik van de moderator volgt haha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2013 om 13:29 ----------

Hmmm ook het laatste wat ik schreef klopt niet helemaal. Dat ben ik niet gewend om twee posts achter elkaar met misinformatie te plaatsen. De reden dat whatsapp niet meer werkt heeft meer te maken met Xcode waar app ontwikkelaars in werken. Technisch verhaal. Vanuit whited00r zijn ze nu met petities bezig richting whatsapp om hen te overhalen om verificatie codes te blijven versturen. Kennelijk met wat succes aangezien sommigen hier schreven dat whatsapp plotseling weer werkt.

Zie hier

Laatst gewijzigd door WvB22; 05-01-13 om 13:31.
  #225  
Oud 05-01-13, 13:46
iphonevraagbaak iphonevraagbaak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard 3G en geen Whatsapp

Beste forummers, ondanks het blijkbare succes bij andere 3G gebruikers krijg ik het nu niet voor elkaar om Whatsapp via de Appstore op mijn 3G te krijgen. Heb van alles geupdate (iPhone, iTunes, uit/aanzetten, Appstore zoeken) maar blijf de melding krijgen dat min. 4.3 vereist is.. Wat hebben de mensen gedaan die met succes Whatsapp op hun 3G hebben gekregen? (ik heb GEEN jailbreak). Thnx 4 the reply.
  #226  
Oud 05-01-13, 14:02
erzebeth erzebeth is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan heb je geen Time Machine backups en dan kan je ook niets terugzetten, helaas.
Ik heb het advies opgevolgd en op mijn oude iphone 3G de oudere versie van WhatsApp terug gezet, dank voor het advies.
  #227  
Oud 05-01-13, 14:03
SBosch SBosch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linsyschopman Bekijk bericht
Ik was zo ver gekomen hahah!
Had een whatsapp versie 2.8.4.ipa gedownload, geinstalleerd via ifunbox.
Ik kon whatsapp berichtjes ontvangen, je hoorde het geluidje en het berichtje kwam ervoor. Alleen elke keer als ik whatsapp opende sloot het zich automatisch weeraf in een halve seconden... Pfft 2 uur werk voor niks.
Dit heb ik ook steeds, ja. Ik had WhatsApp op mijn telefoon laten staan. Toen ik erachter kwam dat hij het weer deed heb ik geprobeerd hem weer op te starten, zonder succes. Nu moet ik nog steeds verifiëren, maar krijg ik al wel al mijn berichtjes binnen.

Misschien gaat er iets mis bij het invoeren van mijn telefoonnummer?
Of zou ik moeten proberen WhatsApp opnieuw te installeren via Itunes?
  #228  
Oud 05-01-13, 14:13
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Heeft iedereen op dit forum al een mail naar support@whatsapp.com gestuurd met een ernstige klacht over het feit dat WhatsApp een van hun gekocht product niet goed onderhoudt? Oproep in de email aan de ontwikkelaars v WA om zsm met een fix (uodate) te komen om het weer mogelijk te maken dat WA weer op de iPhone 3G functioneert!
Het probleem ligt bij WhatsApp en niet bij Apple.
NU DOEN!
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms

Laatst gewijzigd door bbgt; 05-01-13 om 15:15. Reden: taal- en tikfout
  #229  
Oud 05-01-13, 14:21
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Heeft idereen op dit forum al een mail naar support@whatsapp.com gestuurd met een ernstige klacht over het feit dat WhatsApp een van hun gekocht product niet goed onderhouden? Oproep in de email aan de ontwikkelaars v WA om zsm met een fix (uodate) te komen om het weer mogelijk te maken dat WA weer op de iPhone 3G functioneert!
Het probleem ligt bij WhatsApp en niet bij Apple.
NU DOEN!
Inderdaad goed idee. Ik heb enkele mailtjes aan WA gestuurd en vanochtend deed Whatsapp het plotseling weer (zie mijn voorgaande Posts in dit topic)
Wellicht de policy: wie veel klaagt helpen we; wie niet klaagt kan updaten of is niet meer geinteresseerd
  #230  
Oud 05-01-13, 14:24
SBosch SBosch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Zullen ze van afstand kunnen regelen wie wel en wie niet door de verificatie komt dan?!
Lijkt me best vreemd, dan kunnen ze net zo goed voor geen enkele 3G een verificatie doen.
  #231  
Oud 05-01-13, 15:14
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Van de https://discussions.apple.com/thread...t=300&tstart=0 :

For all those who are asking the turn around that worked for me…here you have the procedure.

Tested on IOS version – 4.2.1 + Whatsapp - 2.8.4

If you don’t know where to download Whatsapp - 2.8.4, ill send it for you. The phone MUST BE JB. If you haven’t DO IT. There are lots of information on how to do it.
  1. 1. You need another cell phone running whatsapp. In that phone DELETE the account. On the iphone app, you do this under SETTINGS\CHAT SETTINGS\ADVANCED\Delete My Account
  2. 2. On that same working phone, register the line you wish to use on the 3G in order to receive the confirmation code. You’ll get a 6 digit code SMS on the iphone 3g
  3. 3. Back on the Iphone 3G, at the confirmation screen where it asks the codes, I only entered the FIRST 3 and magically Whatsapp came alive again.
Sorry I have no images for you, but that’s how it worked for me.

I also tried on a friends 3G who still runs IOS 3.1.2 and it didn’t work.

Good luck
  #232  
Oud 05-01-13, 15:20
SBosch SBosch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Is het voor diegene dan wel weer mogelijk zijn eigen WhatsApp erop te zetten zonder dat hij z'n chatgeschiedenis verliest?

Ik heb geen eigen telefoon met WhatsApp op mijn 3G na.
  #233  
Oud 05-01-13, 15:26
Alcoooo Alcoooo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb whatsapp verwijderd van mijn toestel, nadat de verificatie niet lukte.
Ook heb ik geen backup in itunes staan. Dus een oude versie van whatsapp kan ik nergens vinden. Mijn toestel is niet gejailbreaked.
Als ik nu de nieuwe whatsapp download, zegt ie dat er een nieuwe versie van ios op moet staan.
Kan ik dit toch nog oplossen?
  #234  
Oud 05-01-13, 15:34
Sirhc Sirhc is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Van de https://discussions.apple.com/thread...t=300&tstart=0 :

For all those who are asking the turn around that worked for me…here you have the procedure.

Tested on IOS version – 4.2.1 + Whatsapp - 2.8.4

If you don’t know where to download Whatsapp - 2.8.4, ill send it for you. The phone MUST BE JB. If you haven’t DO IT. There are lots of information on how to do it.
  1. 1. You need another cell phone running whatsapp. In that phone DELETE the account. On the iphone app, you do this under SETTINGS\CHAT SETTINGS\ADVANCED\Delete My Account
  2. 2. On that same working phone, register the line you wish to use on the 3G in order to receive the confirmation code. You’ll get a 6 digit code SMS on the iphone 3g
  3. 3. Back on the Iphone 3G, at the confirmation screen where it asks the codes, I only entered the FIRST 3 and magically Whatsapp came alive again.
Sorry I have no images for you, but that’s how it worked for me.

I also tried on a friends 3G who still runs IOS 3.1.2 and it didn’t work.

Good luck
Ik heb dit net geprobeerd met Whatsapp 2.8.4 maar ik krijg de melding dat er een niet te herstellen fout opgetreden is.
  #235  
Oud 05-01-13, 15:37
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

klopt ik ook..
  #236  
Oud 05-01-13, 15:43
MisKaboutertje MisKaboutertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Hi

Ik lees net dat je op iphone 3g geen whatsapp meer kan gebruiken.. ik whatsappte met iedereen.. Kan ik dit nog terugdraaien?

Groet
  #237  
Oud 05-01-13, 15:44
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisKaboutertje Bekijk bericht
Hi

Ik lees net dat je op iphone 3g geen whatsapp meer kan gebruiken.. ik whatsappte met iedereen.. Kan ik dit nog terugdraaien?

Groet
tussen de 235 voorgaande berichten staan verschillende manieren om het weer werkend te krijgen. Gedetaileerd en al voor de een werkt het voor de ander niet. Je zult net als de rest gewoon moeten gaan proberen
  #238  
Oud 05-01-13, 15:48
MisKaboutertje MisKaboutertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Ja maar ik ben zelf niet zo technish aangelegd
  #239  
Oud 05-01-13, 15:50
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

dan wordt het lastig denk ik. niemand kan je door de pc helpen je zult het toch zelf moeten doen ben ik bang
  #240  
Oud 05-01-13, 15:53
MisKaboutertje MisKaboutertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

ja dat klopt

maar zou fijn zijn als iemand kon helpen stap voor stap
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 18:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.