//

Facebook bij mobiel gebruik, laatst gezien.

Facebook bij mobiel gebruik, laatst gezien. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb IOS 6, een Iphone 4S en Facebook vindt het leuk om bij de chat aan te geven wanneer je het laatst actief ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-12, 10:37
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard Facebook bij mobiel gebruik, laatst gezien.

Goedendag,

Ik heb IOS 6, een Iphone 4S en Facebook vindt het leuk om bij de chat aan te geven wanneer je het laatst actief was. Dan zie je dus naast het telefoontje een aantal minuten of uren wanneer je het laatst gezien bent. Is dit uit te schakelen? Ik heb nu bij instellingen van mijn iphone onder Facebook uitgeschakeld dat deze app mijn account kan gebruiken. Ook heb ik in de chat mijn status op offline. Hebben meerdere mensen hier last van?

Laatst gewijzigd door Mycoz; 29-11-12 om 10:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-13, 16:31
Leppie82 Leppie82 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Telkens als ik mijn Facebook applicatie open, verschijnt er naast mij chat icoontje het aantal minuten/uren/dagen dat ik het laatst actief was. Dus iedereen die een facebook applicatie op zijn telefoon heeft kan nagaan wanneer ik het laaste op facebook ben geweest (zelfs wanneer mijn chat ofline staat). Is er een mogelijkheid om dit te verbergen? Ik vind het namelijk niet fijn dat zomaar al mijn vrienden kunnen zien wanneer ik het laatst actief was.
  #3  
Oud 05-02-13, 17:25
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dit is niet uit te schakelen naar mijn weten.

In WhatsApp is dit sinds een tijdje wel uit te schakelen overigens, maar dan zie je het van anderen ook niet (erg verwarrend, geeft anderen de impressie dat je account niet meer actief is).
  #4  
Oud 10-03-13, 16:02
Debsel Debsel is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Het is dus wel degelijk mogelijk om dat icoontje weg te krijgen!
Helaas ben ik er zelf ook nog niet achter hoe dit kan.
Maar ik heb 2 kennissen die beide een iPhone hebben én de Facebook-app gebruiken en toch géén icoontje achter hun naam hebben! Zie foto.

  #5  
Oud 10-03-13, 21:21
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Klopt, bij veel mensen staat dat er niet bij, daarom denk ik dus ook dat je het zelf niet kunt uitschakelen en het aan de FB servers ligt.
  #6  
Oud 02-04-13, 15:08
niekyva niekyva is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Niemand een idee hoe dit kan????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik schre12 iPhone Apps 5 21-01-13 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.