iphone 3g geen watsapp ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag een iphone 3g tweedehands gekocht alleen.krijg geen whatsapp geinstaleerd terwijl vorige gebruiker dat altijheeft gebruikt maar bij mij zegt ie update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g geen watsapp ?
hallo
ik heb vandaag een iphone 3g tweedehands gekocht alleen.krijg geen whatsapp geinstaleerd terwijl vorige gebruiker dat altijheeft gebruikt maar bij mij zegt ie update 4.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De laatste versie van Whatsapp werkt niet op een iPhone 3G met iOS 4.2.1. Daar lopen al een aantal topics over.
|
|
|||
|
|||
okeee kan je mij.helpe aqn oude versie of oplossimg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb jij hier een link naar
|
|
||||
|
||||
Lees dit topic eens.
Daar staat nu een slotje omdat er voortdurend illegale handelingen werden gemeld. We gaan deze discussie niet opnieuw starten, dus ook hier een slotje. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
foto in watsapp | poldervrouw | iPhone Apps | 3 | 04-10-12 16:33 |
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth | Spenc3r | Jailbreak | 1 | 03-03-12 19:05 |
iPhone: Watsapp werkt minder na Jailbreak | jorrissubje | Jailbreak | 4 | 08-02-12 12:11 |
lockinfo/watsapp | Levensgenieter | Jailbreak apps en thema's | 6 | 21-08-11 20:53 |
|
|