Lock my iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iphone 5 nu locken met een code en iedere keer als ik hem aanzet moet ik de code van 4 cijfers intypen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lock my iphone
Ik kan mijn iphone 5 nu locken met een code en iedere keer als ik hem aanzet moet ik de code van 4 cijfers intypen. Kan dit ook anders? Ik wil hem locken maar zou hem graag willen unlocken door met de vinger een bepaalde beweging op het scherm te maken. Ik wil mijn iphone niet jailbreaken. Ik heb alles afgezocht maar kan niets vinden.
Kan mij iemand hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er bestaan inderdaad alternatieven voor jailbroken iPhones. Maar als je je telefoon niet wil jailbreaken houdt het op. Apple laat geen alternatieven in de appstore toe.
Wat is er trouwens mis met een passcode? Het lijkt me sneller dan een beweging maken op je scherm? |
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie. Ik zie mensen op android dit doen en het lijkt veel gemakkelijker dan 4 nummers in te tikken, maar mischien heb ik het mis. |
|
||||
|
||||
Een iPhone 5 is helaas nog niet te jailbreaken. Wanneer dit wel kan weten we ook niet. Je zult het met de 4 cijferige code moeten doen, anders een tekstcode als 2de optie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak 'Lock Calendar' geinstalleerd maar geen kalender items in mijn lock screen | gebo51 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-12-12 17:24 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
iPhone 4: Iphone sim lock | SBiphone | Unlock | 3 | 03-12-11 11:57 |
Sim Lock iPhone 4 | birdiebarty | iPhone algemeen | 21 | 22-09-11 13:25 |
iphone lock | ballantines | Unlock [archief] | 14 | 05-12-07 15:31 |
|
|