welke apps werken nog op iPhone 3 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3 gekregen voor mijn kerst en het lukt me niet om apps voor mijn iPhone te downloaden... zijn er nog mensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke apps werken nog op iPhone 3
Ik heb een iPhone 3 gekregen voor mijn kerst en het lukt me niet om apps voor mijn iPhone te downloaden... zijn er nog mensen met dit problemen en hoe kan dit opgelost worden aub ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een 3G of een 3GS?
Waarschijnlijk een 3G, dan kun je alleen iets met Apps die iOS 4.2 of lager ondersteunen. Dat zullen er steeds minder zijn.
|
|||
|
|||
En is daar geen andere oplossing voor ? Of een alternatieve site waar nog Apps te vinden zijn ?
|
|
||||
|
||||
Nee, daar is geen oplossing voor.
En Apps koop je in de AppStore. Buiten de AppStore om proberen is illegaal. |
|
|||
|
|||
Ik bezit ook een iPhone 3G en loop tegen hetzelfde probleem aan dat de meeste app's draaien op een iOS die hoger ligt dan de max. iOS voor de 3G en dat is 4.2.1
Een oplossing is om zoveel mogelijk programma's simpel in je webbrowser te draaien, zoals Facebook, Twitter, buienradar, NOS etc. Als je als webbrowser Opera Mini installeert (werkt nog keurig op je 3G) zul je zien dat deze programma's lekker snel en goed draaien. Succes |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iphone 3g. Ik wil graag wats app er op en wordfeud. Wie weet hoe dit kan. Heb het al geprobeer via de app store maar dat lukt niet .
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps update zit je nog op te wachten (iPhone 5)?? | mykie | iPhone Apps | 1 | 16-11-12 22:29 |
Apps die (nog) niet werken op iOS4.0 | Mr_Trouble | iPhone Apps | 62 | 16-01-11 13:56 |
Welke JB Apps werken al op iOS 4.0? | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 49 | 14-09-10 12:18 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
|
|