Welke JB Apps werken al op iOS 4.0? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneliefhebbers, jailbreakers en forumbezoekers, Het leek mij handig om, voor de mede-jailbreaker, een lijst op te zetten van de JB apps die momenteel al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke JB Apps werken al op iOS 4.0?
Beste iPhoneliefhebbers, jailbreakers en forumbezoekers,
Het leek mij handig om, voor de mede-jailbreaker, een lijst op te zetten van de JB apps die momenteel al werken op iOS 4.0. Ik ga zelf, zodra de update uitkomt, ook naar 4.0 en gooi gelijk een JB erover heen. Natuurlijk zijn er mensen die twijfelen om (direct) naar iOS 4.0 te gaan, omdat ze bang zijn dat bepaalde JB apps, die ze erg fijn vinden, niet meer werken. Vandaar mijn idee om hier een lijst van de maken. Mochten jullie meer apps vinden die werken onder iOS 4.0, dan hoor ik het graag. Ik pas de lijst dan z.s.m. aan. Groetjes Marvin
• iMac 27" i7 (late 2011) • MacBook Pro 13" i7 (late 2011) • iPhone 4 32GB (2010) • iPod Classic 160GB "U2 Edition" Laatst gewijzigd door Bomans; 21-06-10 om 11:13. Reden: Laten we die illegale praat achterwege houden aub. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De JB die meteen uit komt na de release
maarja, uit ervaring weet ik dat deze beloftes aaaaaltijd uit komen..... Dit topic is zoieso best zinloos, aangezien de meeste jailbreak apps "illegale praat" zijn
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10 Laatst gewijzigd door kai824; 21-06-10 om 16:33. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
inmiddels weet ik dat winterboard het nog niet doet en lockinfo daardoor ook niet. |
|
||||
|
||||
SBsettings (en dus ook mobile substrate) doet het ook weer.
MyWi dan weer niet. (doet springboard crashen) |
|
|||
|
|||
Cydia werkt perfect maar ondersteund geen multitasking. BTstack werkt. MakeItMine werkt, maar lettertype lijkt kleiner. n64phone werkt, gpsphone ook, psx4iphone werkt (FFVII op volledige snelheid!). Verder niks installed op het moment.
|
|
|||
|
|||
Ehm, is MakeItMine niet 'standaard' in iOS4. Ik heb de GM al een keer geinstalleerd, en door het ontbreken van een JB er weer afgehaald. De naam die ik in iTunes aan mijn iPod touch heb gegeven stond nu ook linksboven waar normaal iPod staat. Dit zonder JB, dus zonder MIM.
Misschien dat dit alleen bij de iPod touch is, maar het was er wel. Het lettertype was idd wel wat kleiner ja (of het stond wat meer naar boven/beneden, er was iig wat anders). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog dezelfde naam daar staan en ik heb net weer de JB erop gezet direct nadat ik ios4 erop heb gezet, alleen kan ik nu geen MIM meer vinden. Beetje raar, verander wel regelmatig die naam en zou dat ook wel willen blijven doen.
mvg tim |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je weet dat sbsettings geen icoon heeft ... ?
|
|
|||
|
|||
Haha ja.. over je bovenste balk slepen.. maar hij geeft geen kick! Nog een keer bij cydia op herinstall gedaan maar nog steeds niks!
*edit: Kreeg nog een update in Cydia en nu loopt het als een zonnetje! Laatst gewijzigd door blond; 22-06-10 om 12:26. |
|
||||
|
||||
ik ga nu met pkgbackup alles terugzetten op ios4 ben benieuwt wat er allemaal al goed werkt
|
Labels |
apps, cydia, jailbreak, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke cydia programma's werken op iPhone 4 | FridgeNL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-08-10 13:31 |
Elements/ Lock Calender werken niet onder ios 4.0 :( | Rooverz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-07-10 19:27 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke functies werken wel/niet bij unlock | frequin77 | Archief | 2 | 06-01-09 12:12 |
|
|