Welke JB Apps werken al op iOS 4.0? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) kijk hier eens: The Official iOS 4.0 Compatibility List!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb al togglessh en openssh geïnstalleerd en beide moeten het gezien bovenstaande website,maar krijg geen connectie winscp. Iemand hetzelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
Iphonedelivey werkt inmiddels ook op iOS4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net als red alert.. ik heb uren achter red alert 2 gezeten en vind het nog steeds erg leuk alleen toen ik het spel in de appstore tegen kwam dacht ik eerst ff via de "illegale" manier proberen.. was ik blij dat ik dat gedaan had, na 5 min was ik het spel zat en heb hem er afgeflikkerd.. mooi 5 euro bespaard.. Per maand probeer ik denk ik een paar honderd apps waarvan de meeste er naar een paar minuten meteen weer afgeflikkerd worden.. een enkele vind ik wel de moeite waard en schaf ik dus gewoon op de legale manier aan.. T enige spel dat ik "illegaal" had en waar ik wel veel plezier van gehad heb was godfinger.. die was alleen op die manier te krijgen en was toch gratis dus who cares.. Mij hoor je ook zeker niet gillen als mijn jailbreak opeens weg zou zijn.. alle leuke en nuttige apps heb ik gewoon legaal gekocht maar voor rotzooi betalen.. never. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het geen multitasking gedeelte zo blijft... Anders is mijn iPod helemaal niet meer te gebruiken... Als ik cydia opstart mag ik hopen dat hij niet crashed. Als ik heel veel geluk heb wil hij ook nog al mijn repo's updaten. Als dat ook nog eens in de achtergrond aangezet wordt, weet ik niet meer hoe ik cydia kan gebruiken...
|
|
|||
|
|||
jaja mensen Backgrounder doet het weer
|
|
|||
|
|||
MyWi is bijgewerkt naar versie 4.0, dus we kunnen weer volop tetheren met IOS4 naar de iPad en/of laptop.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht iemand anders hier ervaringen mee hebben hoor ik dat natuurlijk ook graag. En mocht dit in een nieuw topic thuishoren, mods, zouden jullie deze post dan willen gebruiken voor een nieuw topic ? |
Labels |
apps, cydia, jailbreak, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke cydia programma's werken op iPhone 4 | FridgeNL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-08-10 13:31 |
Elements/ Lock Calender werken niet onder ios 4.0 :( | Rooverz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-07-10 19:27 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke functies werken wel/niet bij unlock | frequin77 | Archief | 2 | 06-01-09 12:12 |
|
|