Scherm registreert aanraking maar start app niet altijd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, soms heb ik last van het volgende: aan het icoontje op het scherm zie ik dat wordt geregistreerd dat ik het aanraak, maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm registreert aanraking maar start app niet altijd
Hallo,
soms heb ik last van het volgende: aan het icoontje op het scherm zie ik dat wordt geregistreerd dat ik het aanraak, maar de applicatie wordt niet gestart. Ik moet er dan nog een tweede of derde keer 'drukken' voordat de app ook daadwerkelijk start. Hebben jullie altijd een 100% hit rate met het daadwerkelijk starten van een app als je er op 'drukt'? Hetzelfde geldt ook voor bijv. het '+' icoontje bij calendar Op het scherm zie ik dat het icoontje wordt 'ingedrukt', maar er komt niet altijd daadwerkelijk meteen een nieuwe afspraak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier had ik ook last van heb je summerboard geinstalleerd bij mij is het verholpen door te restoren en GEEN apps meer te installeren
|
|||
|
|||
Had Summerboard eerst wel draaien, maar na de restore niet meer. Heb nu alleen Installer 3, Stumbler en Vnotes geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
ik weet niet ik zou als ik jou was die apps allemaal niet installeren gaat de iphone alleen maar slomer van werken :S dit zijn meestal allemaal beta's en zijn niet heel goed gemaakt waardoor er problemen komen
|
|
|||
|
|||
mijn vnotes doet het niet meer na upgrade van1.1.1 naar 1.1.3 install lukt wel opnemen ook maar bij het afspelen heb ik geen geluid en kan de het geluid ook niet slicen.
wie heeft een oplossing. |
|
||||
|
||||
Hmm vnotes zou het op 1.1.3 moeten doen... Mischien er ff handmatig opzetten en op 755 zetten?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
werkt niet om het op 775 te zetten. dit is stevig balen want ik heb iets zeer belangrijks opgenomen. met 1.1.1. deed vnotes het prima maar nu is het einde oefening. of denk je dat na een update er nog verandering in kan komen.groetmadee
|
|
||||
|
||||
Maar ge hedde wel deze ge-installeerd? ericasadun.com » Test Request: More Better Pretty, VNotes 0.35
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik heb dat ook!!
sinds gisteren ik druk dan op een icoontje en dat toont wel dat hij aangeraakt wordt. maar dan niets, dan loopt hij soms zelfs vast. ik zet hem dan uit en dan krijg ik hem niet meer aan dan 10sec's home button en standby knopje induwen, en dan doet hij het weer... vreemd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
start van app en dan gelijk een zwart scherm | GJ57 | Archief | 5 | 14-05-11 20:23 |
aanraking van het scherm lukt niet | demies | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 10:23 |
Muziek: Ipod functie: 'start afspelen bij laatste punt' werkt niet altijd | Marc1969 | Muziek, foto & video | 1 | 23-11-09 10:35 |
Start scherm niet kunnen veranderen. | MetalMania | iPhone algemeen | 0 | 10-12-08 22:20 |
Slide to unlock scherm doet het niet altijd | Kevzz | Unlock [archief] | 6 | 09-02-08 00:50 |
|
|