facebook blijft op oude eigenaar staan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb probleempje. heb een iphone overgenomen. Nu wil ik inloggen op facebook, maar daar staat al aangemeld als(naam vorige eigenaar) nu kan ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facebook blijft op oude eigenaar staan
ik heb probleempje. heb een iphone overgenomen. Nu wil ik inloggen op facebook, maar daar staat al aangemeld als(naam vorige eigenaar) nu kan ik wel inloggen door aan te geven dat ik dit niet ben, of de vorige eigenaar op zijn pagina afmelden.
maar elke keer als ik opnieuw fb open krijg ik hetzelfde. een foto plaatsen vanaf de tel komt ook op fb pagina van vorige eigenaar te staan. heb de app al meerdere keren verwijderd, simkaart erop nieuw ingedaan, toestel gesyncroniseerd. heb wel wat op internet gelezen over imessenger, maar die staat nu wel op mijn naam. Heeft iemand de oplossing voor dit vervelende probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welk account staat er in je instellingen ingelogd onder het tabje "facebook"?
|
|
|||
|
|||
Is gelukt manlief had heldere ingeving. Nu is vorige account volledig verwijderd
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, ben dus zeer benieuwd naar de heldere ingeving van jouw manlief?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
Blijft in herstelmode staan | Henksat | iPhone algemeen | 14 | 26-07-11 00:55 |
app blijft staan op wachten | vers | iPhone Apps | 5 | 26-05-10 19:07 |
iphone 3g blijft op ipwned staan | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 08-10-08 13:07 |
pineappel blijft staan | adam1411 | Archief | 1 | 23-09-08 12:27 |
|
|