opname met Dictafoon verdwenen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een opname van ca 40 minuten op de I phone laten staan en enkele weken later een nieuwe opname gemaakt van ongeveer 30 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opname met Dictafoon verdwenen?
Ik heb een opname van ca 40 minuten op de I phone laten staan en enkele weken later een nieuwe opname gemaakt van ongeveer 30 minuten. Hiervan kan ik in de app Dictafoon niets terug vinden. Zou ik een fout hebben gemaakt bij het opnemen, zodat er niets is opgenomen of heeft het te maken met de voorgaande opname? Kan de opname ergens anders staan in de I phone? Heb ik hem per abuis gewist en kan ik hem dan terugvinden in een recycle box? Waar zit die?
Ik ben een new be op i phone gebied. Zoals je al dacht... Teun |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
prullebak
dank je, weer een stap verder. Kun je ook iets zeggen over de andere opties?
gr Teun |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dictafoon opname overzetten naar pc | Zekallaizen10 | iPhone algemeen | 2 | 19-02-12 00:15 |
Foto: blauwe zweem bij opname met flitslicht | voske777 | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 17:14 |
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName | adamba | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-02-11 11:06 |
problemen met dictafoon, help me... | sue77 | iPhone algemeen | 1 | 11-09-10 11:15 |
dictafoon en mislukte opname | Floor Orlemans | Archief | 1 | 06-11-09 23:54 |
|
|