Bij reservekopie terugzetten, submappen opnieuw maken? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het elke keer nodig dat ik bij een reservekopie terugplaatsen, mijn submappen opnieuw aanmaak, zoals een map muziek, videos, fotografie...? Want das toch altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij reservekopie terugzetten, submappen opnieuw maken?
Is het elke keer nodig dat ik bij een reservekopie terugplaatsen, mijn submappen opnieuw aanmaak, zoals een map muziek, videos, fotografie...?
Want das toch altijd een heel gedoe om telkens opnieuw die mapjes te maken. Ik heb met de zoekfunctie gezocht naar een antwoord maar kon er niets over terugvinden. Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand me helpen?
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je eens even uitleggen wat je met "mijn submappen" bedoelt?
|
|
|||
|
|||
Of gewoon mappen is misschien ook wel goed? ;-)
Ik bedoel gewoon die mapjes waar je je apps kan in onderverdelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In de tweede fase worden de apps, deuntjes, plaatjes, enz... teruggezet. Als dat allemaal gedaan is staat alles weer netjes zoals het was. Zo werkt het bij mij tenminste. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn instellingen staan volgens mij goed, dus snap het niet waaraan het kan liggen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie | Timmeeeyy | Muziek, foto & video | 3 | 14-07-13 13:29 |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:46 |
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet | Esther30 | Archief | 2 | 01-07-09 10:38 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|