Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een vraag. Omdat mijn HOME knop regelmatig dienst weigerde heb ik mijn iPhone 4 4.3.5 hersteld. Nu ben ik bezig met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie
Goedemiddag,
Ik heb een vraag. Omdat mijn HOME knop regelmatig dienst weigerde heb ik mijn iPhone 4 4.3.5 hersteld. Nu ben ik bezig met het terugzetten van mijn oude reservekopie. Dat loopt allemaal alleen duurt het enorm lang. Hij is nu bezig met 1200 liedjes overzetten. Nu komt de vraag: Wat gebeurt er wanneer ik in iTunes op het kruisje druk naast het display van het synchroniseren? Slaat hij dan de liedjes over of stopt hij volledig met het terugzetten? Nu staat er: "Muziek met iPhone synchroniseren (stap 3 van 3) Kopiëren: 505 van 1254" Rechts daarvan staat dus een kruisje maar wat gebeurt er wanneer ik daar op druk? Zelf kan ik nergens een antwoord vinden en ik heb ook geen zin om het er zomaar op te drukken Bedankt voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jij bent er vast al achter, ik ben nieuwsgierig
Hoe is het afgelopen? Plaats dat svp hier, dan hebben anderen er ook wat aan.
|
|||
|
|||
Ik ben er niet meer achter gekomen. Ik had geen zin om nogmaals overnieuw te beginnen dus ik heb gewacht totdat alles volledig geïnstalleerd was. Wel las ik dat wanneer je weet dat je een reservekopie terug gaat zetten je voordat je die maakt je muziek eruit kan halen...dat scheelt veel tijd.
|
|
|||
|
|||
Heel simpel: als je annuleert, dan stop je met het terugzetten van de reservekopie.
|
Labels |
iphone, itunes, reservekopie, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
Muziek: Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren | mascholten | Muziek, foto & video | 2 | 07-08-10 19:48 |
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst | martijnbeks | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-10 18:40 |
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet | Esther30 | Archief | 2 | 01-07-09 10:38 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|