Whatsapp 2.8.4 verstuurt geen foto's meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Whatsapp 2.8.4 draaien op mijn iPhone 3G onder iOS 4.2.1. Nadat in januari jl. er wat problemen waren met het niet meer ondersteunen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp 2.8.4 verstuurt geen foto's meer
Ik heb Whatsapp 2.8.4 draaien op mijn iPhone 3G onder iOS 4.2.1.
Nadat in januari jl. er wat problemen waren met het niet meer ondersteunen van deze versie is dit toch nog goed gekomen en draait Whatsapp al weer weken zonder problemen. Sinds gisteren kan ik echter geen foto's meer versturen;ontvangen van foto's gaat wel goed. Ook tekst kan ik normaal versturen en ontvangen. Ik heb Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Ook heb ik de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, ook zonder resultaat. Zijn er meer klachten over deze versie v.w.b. Uploaden van foto's en/ of heeft iemand een tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.
Alle andere applicaties werken wel als er een foto moet worden geüpload. Enkel Whatsapp niet (wel downloaden). |
|
|||
|
|||
Dank Enzo voor je bericht. Het zal dan wel zo zijn dat dit een nieuwe (ontmoediging) aktie is van WA nadat ze begin dit jaar de WA voor de iPhone 3G al helemaal hadden geblokt. Nu blijkbaar alleen nog maar tekst verzenden! Je zou deze app toch helemaal willen verbannen.
Laatst gewijzigd door gebo51; 05-04-13 om 13:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 | ronsleegers23 | iPhone algemeen | 0 | 20-11-12 18:27 |
Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g | Elinnee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 18-11-12 23:09 |
Whatsapp geeft geen profielfoto,s meer | Willem1954 | Archief | 2 | 11-10-12 19:32 |
Na update geen foto's/smsjes/whatsapp/twitter meer | Joyce08 | Muziek, foto & video | 1 | 16-10-11 00:26 |
|
|