Help: App online zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhoneclub leden! Ik heb een app gekocht, en het bestand gekregen. Alleen moet ik zelf de app uploaden naar de App Store. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help: App online zetten
Hallo mede iPhoneclub leden!
Ik heb een app gekocht, en het bestand gekregen. Alleen moet ik zelf de app uploaden naar de App Store. Ik heb er alleen niet zoveel verstand van. Nou kan ik niet echt een duidelijke handleiding vinden, laat staan de apple een duidelijke (NL?) uitleg geeft Kunnen jullie mij helpen? Het account heb ik al, en die is al betaald. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zocht dus eigenlijk een wat meer stapsgewijze uitleg. Die wil ik graag vertalen naar het Nederlands en online zetten. Wat een belachelijk verschil trouwens tussen Apple en Android.. Moet Apple nou weer moeilijk zijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontwikkelen voor iOS forum > Development forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
app uploaden app store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App op iphone zetten | sverrips | iPhone Apps | 7 | 09-04-13 15:30 |
online App gemaakt wat nu | 24uur | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 28-11-12 16:07 |
Online app | 24uur | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 27-11-12 09:56 |
app derop zetten | supdown | iPad algemeen | 2 | 03-09-10 00:35 |
Programma om foto's online te zetten | Duckwhisperer | iPhone Apps | 3 | 11-02-09 14:46 |
|
|