Kosten Facetime met buitenland discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand de kosten voor het Facetimen tussen enerzijds een iPhone via 3G en anderzijds een iMac via WiFi in het buitenland?? Alleen de activatiekosten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten Facetime met buitenland
Weet iemand de kosten voor het Facetimen tussen enerzijds een iPhone via 3G en anderzijds een iMac via Wi-Fi in het buitenland??
Alleen de activatiekosten en tegoeden, of meer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een iPhone 4 kan niet over 3G facetime'n. En over Wi-Fi zijn er (waarschijnlijk) geen kosten. Facetime activeren kost eenmalig een sms naar het buitenland (vaak kost dat €0,50)
|
|||
|
|||
Heb inmiddels een iPhone 5, gelijk aanpassen
Dan anders? |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 april 2013 om 19:36 ---------- Tja over 3G kost het je natuurlijk data en in het buitenland dus geld. Over wi-fi niks. Activeren zou ik dan ook doen voor je naar het buitenland gaat. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nederlandse providers vergoeden dit.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Van T-Mobile NL weet ik dat uit ervaring. Maar van de andere (Nederlandse) providers weet ik dat niet.
|
|
||||
|
||||
Alle Nederlandse providers vergoeden dit (T-Mobile, Vodafone, KPN). Ik heb een vraag uitstaan bij Tele2
Laatst gewijzigd door Bubbly; 25-04-13 om 18:58. |
|
||||
|
||||
Mobile Vikings NL rekent hier € 0,29 per sms voor.
https://mobilevikings.com/nld/en/hel...4477-how-come/ |
|
|||
|
|||
Hoe kun je voorkomen dat je facetime activeert?
Iedere keer als ik een nieuw ios op mijn 4s zet, krijg ik later een factuur van youfone (KPN) van 30 cent per keer. Ik activeer niet moedwillig omdat ik het niet gebruik. Dit gebeurt dus op de achtergrond. |
|
||||
|
||||
Bij het inloggen van je Apple ID wordt er gevraagd of je iMessage en FaceTime wilt activeren. Wijs dit af.
|
Labels |
facetime, kosten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FaceTime kosten | Jeffmeister | Odido (T-Mobile) | 35 | 26-08-12 21:26 |
Facetime kosten 00447786205094 | Scirocco | iPhone algemeen | 23 | 17-06-12 12:46 |
Facetime kosten | cynthiar | iPhone algemeen | 4 | 22-12-11 23:20 |
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? | ctrl8 | Odido (T-Mobile) | 6 | 14-04-11 19:35 |
Kosten in het buitenland? | punchdouble | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 31-03-09 00:43 |
|
|