Facebook app heeft alleen op mijn account andere interface discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een raar probleem in de facebook app op mijn iPhone 4. Als ik inlog krijg ik niet het bekende schuivende menu aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook app heeft alleen op mijn account andere interface
Ik zit met een raar probleem in de facebook app op mijn iPhone 4. Als ik inlog krijg ik niet het bekende schuivende menu aan de linker kant maar een vervelend zwart menu onderin. Als iemand anders op mijn iPhone inlogt heeft die wel weer de oorspronkelijke interface. Weet iemand hoe ik hier weer vanaf kom? Ik heb alles al geprobeerd, verwijderen / opnieuw installeren ergens anders inloggen enz. (Dit probleem heb ik niet op een iPhone 5).
Sceenshot: http://www.fressh.nl/files/facebook.png |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem, app ziet er alleen normaal uit na eerste gebruik van reinstall.
|
|
||||
|
||||
Heb je verwijderd, harde reset, installeren?
Je kunt ook proberen eerst uit te loggen bij Facebook in Instellingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.' | ADUMAN | iPhone algemeen | 4 | 07-01-13 17:31 |
Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog. | pantahduc | iPhone algemeen | 2 | 06-01-13 15:58 |
Iemand anders heeft een aankopen gedaan op mijn account? | Chann55 | iPad algemeen | 1 | 12-05-12 14:15 |
|
|