horizon upc tv discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) beste allemaal heeft iemand horizon tv nog draaien op zijn ipad iphone met jailbreak...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
horizon upc tv
beste allemaal heeft iemand horizon tv nog draaien op zijn ipad iphone
met jailbreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op mijn Iphone5 geen enkel probleem met de jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Bij mijn niet op me iPad en niet op me iPhone 4s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ff zoeken en levert deze link op http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...c-horizon.html
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet ik niet tsProtector P werkt met een paar honderd appjes net zoals xCon (die is ook niet special gemaakt voor UPC).
Die tweaks verhinderen dat een app gaat snuffelen in de systeembestanden om vast te stellen of er een jailbreak aanwezig is. Het maakt niet uit of dat een UPC, Ziggo, Telenet, Belagcom en tuti quanti app is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het kan ook maar zo anders om zijn geweest . Iig kan de TS weer actie ondernemen om UPC te bekijken op zijn iPhone/iPad. En dat is weer het fijne van dit forum. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UPC Horizon-App werkt niet? | Geert1976 | iPad Apps | 5 | 25-05-13 13:44 |
Apple TV en UPC Horizon | defisit | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 05-02-13 12:40 |
Problemen met Iphone op UPC Horizon netwerk | mikebtnhs | Wi-Fi | 7 | 30-01-13 00:08 |
Ipad als afstands bediening UPC Horizon? | Cipolini | iPad algemeen | 4 | 30-12-12 10:13 |
upc horizon | herian10 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-09-12 19:43 |
|
|