Agenda app Iplan wilt niet meer opstarten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad gebruik ik al een tijdje de agenda app Iplan. Gaat prima, tot nu. Hij wilt nu niet meer opstarten. Als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda app Iplan wilt niet meer opstarten.
Op mijn iPad gebruik ik al een tijdje de agenda app Iplan. Gaat prima, tot nu.
Hij wilt nu niet meer opstarten. Als ik hem aanklik, komt hij even tot leven. Hij probeert dan te synchroniseren met Icloud waarna hij vanzelf weer sluit. Het synchoniseren met iclould uitzetten werkt ook niet. Ik kom nu niet meer aan mijn afspraken. Wie kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Harde rest heb ik net gedaan. Dit heeft het probleem niet verholpen. Ik heb ook de app verwijdert en opnieuw vanuit Itunes gedownload. Ook nu geen resultaat.
Vreemd eigenlijk. Ik ben dus nog niet verder gekomen, alle suggesties welkom. |
|
||||
|
||||
Schakel vliegtuigmodus in en start de app.
|
|
|||
|
|||
Gelukt
Super, dank je wel. Dit was de oplossing. Eerst Vliegtuig modus inschakelen waarna de app gewoon opstart. Nu heb ik vliegtuigmodus weer uitgeschakeld en ook de app doet het weer.
Zucht van verlichting en hartstikke bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :) | Ken Van Accolyen | iPhone algemeen | 1 | 17-01-11 16:08 |
tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n | ab156 | Archief | 1 | 16-02-10 15:23 |
|
|