//

Geen geluid van facebook ..

Geen geluid van facebook .. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus wanneer ik een melding krijg van facebook dan trilt deze wel maar geen geluid. En alles staat nochtans op van trillen en geluid... Of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-13, 13:34
Ver$uZ Motorsport Ver$uZ Motorsport is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 74
Standaard Geen geluid van facebook ..

Dus wanneer ik een melding krijg van facebook dan trilt deze wel maar geen geluid. En alles staat nochtans op van trillen en geluid...

Of waar staat dat dan. Ik heb is in facebook gekeken via iPhone instellingen en via facebook app zelf maar ...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-13, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar loopt al een heel lange draad over met 167 reacties, kijk daar eens:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-geluid.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Facebook App, geen geluid iPersian iPhone Apps 176 14-09-13 17:19
Facebook-app geen geluid bij meldingen OriginalJeroen iPhone Apps 3 26-03-13 09:47
Geen geluid meer voor Facebook meldingen op i phone 4 Areferee iPhone algemeen 0 31-10-12 00:49
Geluid van notificaties facebook wijzigen? robje789 iPhone Apps 2 25-04-12 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.