Download app direct ook op andere iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben thuis 3 iphones. Alle 3 iphone 4 8GB. 2 hebben vodafone en de laatste Ben als provider. Bij die laatste krijg ik automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download app direct ook op andere iphone
Wij hebben thuis 3 iphones. Alle 3 iphone 4 8GB.
2 hebben vodafone en de laatste Ben als provider. Bij die laatste krijg ik automatisch ook de apps als ik die op 1 van de andere iphones of mijn ipad download?? Hoe kan ik dit uitzetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ander apple id aanmaken dan ben je van het probleem af
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ga naar instellingen , dan naar itunes en app stores. Daar zie je automatische downloads en die moeten niet aangevinkt staan. Dan komt het niet op de andere iphone of ipad. Monique |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Download ik een app op mijn 4 dan komt hij ook op mijn 3gs | mirsad1997 | iPhone algemeen | 5 | 25-08-13 15:23 |
iMessages komen pas na 10-15 min. binnen maar soms ook direct. | deleon | iPad algemeen | 6 | 03-01-13 20:59 |
App sluiten en direct de achtergrond app ook, bestaat er een jailbreak tool voor dat? | NoWayOut | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-02-12 23:08 |
Iphone nu ook met andere TMobile abonnementen (ook 1 jaars!) | seminifeer | Koopinformatie Nederland | 10 | 06-08-09 11:11 |
mobistar clienten direct andere 3 weken wachten | gmlens | Chat en geruchten | 0 | 11-07-08 14:57 |
|
|