app verwijder probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een app waar een fout op zit en ik wil die volledig verwijderen. Ik sluit mijn iphone aan en open Itunes. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app verwijder probleem
Beste,
Ik heb een app waar een fout op zit en ik wil die volledig verwijderen. Ik sluit mijn iphone aan en open Itunes. Ik klik rechtsboven op mijn toestel en ga dan naar het tabblad 'Apps'. Ik ga daar de app zoek en druk verwijderen, ik druk vervolgens op toepassen en krijg een kadertje of ik zeker weet of ik de app wil verwijderen. Vervolgens druk ik op ja maar verder gebeurd er niks... Iemand die weet wat hier fout loopt? MVG, Bjorn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, apps blijven gewoon staan met daarnaast Wordt verwijderd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mij IPad gaat in de restore-modus als ik een app verwijder. | WdePundert | iPad Apps | 6 | 09-06-13 13:59 |
Hoe verwijder ik het rode ballonnetje bij de 'weer app' ? | messev | iPhone Apps | 1 | 16-03-13 10:35 |
Hoe verwijder ik een dubbele app??? | Shiney | iPhone Apps | 7 | 28-02-11 16:31 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
verwijder app iconen ordenen | ob3lix | Archief | 5 | 06-11-08 00:36 |
|
|