''Fake'' lock app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit gekomen van een iPhone waar meerdere dingen mis mee zijn. Eerst viel hij altijd uit en ik kon hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
''Fake'' lock app gezocht
Hallo,
Ik ben in het bezit gekomen van een iPhone waar meerdere dingen mis mee zijn. Eerst viel hij altijd uit en ik kon hem dan enkel nog opstarten nadat de batterij helemaal leeg was en ik hem met mijn pc verbond. Naar een oplossing zoeken heb ik al lang opgegeven, zal wel iets met het moederbord zijn. Maar nu ben ik erachter gekomen dat hij niet uitvalt zolang hij niet gelocked is. Dus als ik automatisch sluiten op ''nooit'' zet werkt hij perfect. Maar zo is mijn batterij natuurlijk snel leeg en kan ik hem niet in mijn broekzak steken of hij kiest dingen die ik niet wil. Nu ben ik dus opzoek naar een app die eigenlijk hetzelfde doet als je iPhone locken zonder hem echt te locken. Waarschijnlijk bestaat dit niet maar als iemand iets weet mag je het altijd laten weten. mvg Seppe Laatst gewijzigd door skankrs; 15-09-13 om 17:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak 'Lock Calendar' geinstalleerd maar geen kalender items in mijn lock screen | gebo51 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-12-12 17:24 |
app gezocht welke app verbruikt wat?? | lambermond | iPhone Apps | 3 | 23-08-12 17:14 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
App pasword lock | liryuk | iPhone Apps | 1 | 10-07-11 19:31 |
Fake iOS4.0 app ? | Ducati_Corse | Jailbreak apps en thema's | 5 | 02-08-10 18:56 |
|
|