Waar is behoefte aan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Ik wil je niet steeds teleurstellen, maar: I Can Has Cheezburger? (alhoewel die alleen de laatst toegevoegde afbeeldingen laat zien) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand anders nog een leuk, handig idee? iMoppen? iDikkevandale? iMarktplaats? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou het fantastisch vinden als flash ondersteund zou worden.
dan kan ik DivX films kijken op mijn iphone via joox. |
|
|||
|
|||
Citaat:
volgens mij moeten er dan dingen in de firmware worden verandert maar als iemand dit voor elkaar krijgt wil ik er nog wel voor betalen ook.. |
|
|||
|
|||
een partyagenda
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van iPhoneClub mobiel? Verder lijkt ONGEIN.NL ;-) De leukste foto's, filmpjes, cartoons, grappen en meer op een rijtje me wel wat^_^
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
VanDale.nl in iPhone UI klinkt goed! Ik heb trouwens gemerkt dat bij Sossie's site je geen bookmarks whatsoever kan maken van specifieke onderdelen; als die trein shit, of een geenstijl. Is hier wel een manier voor?
|
|
|||
|
|||
Headliner.nl volledig optimized, zou de bom zijn. Alhoewel ik internetten op iPhone vrij nutteloos blijf vinden zonder flash ondersteuning. Als je gametrailers e.d. wil bekijken ben je namelijk screwed.
|
|
||||
|
||||
Een MSN app (sorry ik vind palringo persoonlijk zwaar *****)
|
|
||||
|
||||
Geenstijl.nl
Heb al een webapp van touchfans maar deze laat maar halve artikelen zien en als je het hele artikel wilt lezen wordt je doorgelinkt naar de normale site . Kan ik net zo goed meteen naar de normale site gaan |
|
|||
|
|||
Zo zie je maar dat het mobiele web steeds populairder wordt. Het is dan ook een goed idee om zelf te handen uit de mouwen te steken en een eigen mobiele e-commerce website te ontwerpen. Een nieuwe markt ligt voor je open!
|
|||
|
|||
gametrailers.com heeft thans een volledige iphone site waar ge trailers kunt bekijken
kzou het tof vinden moest www.2dehands.be en www.kapaza.be iphone vriendelijker zijn, zit namelijk veel op deze sites |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Google blogsearch zou ik graag net als de andere google sites aangepast zien.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een aanvulling op mail zodat alle exchange folders niet standaard in expander view
edit: moderator graag eruit. dit is dubbel Laatst gewijzigd door Mwfadebeer; 06-10-08 om 17:26. |
|
|||
|
|||
een aanvulling op mail zodat alle exchange folders niet standaard in expanded view start.
|
|
|||
|
|||
Een aanvulling op iCal zodat je ook een meetingrequest naar een derde partij kunt sturen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is wel leuk om de roddels van mensen ze lezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken? | BBoelie | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 19:37 |
Vodafone biedt eigen Appstore aan. Waar? | MacF | Vodafone | 2 | 05-02-09 21:52 |
Paar problemen waar ik tegen aan loop... | s.gm | iPhone algemeen | 8 | 07-12-07 12:30 |
|
|