Waar is behoefte aan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) is zoals bij de Amerikaanse App Store: waar je alle nieuwe en gewijzgde apps bijelkaar hebt. Stond ergens op dit? forum een link naar die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een site die ik zou willen zien
is zoals bij de Amerikaanse App Store: waar je alle nieuwe en gewijzgde apps bijelkaar hebt. Stond ergens op dit? forum een link naar die site, maar heb dat nog niet voor NL gevonden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand heeft hier een keer een link gepost naar een site waar je random naar Iphone sites kon gaan. Kan iemand die hier nog een keer neerzetten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een tamagothi snap niet waarom nog geen developer daar opgekomen is...
|
|
||||
|
||||
Een verjaardagskalender? Geen van de vele in de AppStore vind ik fijn werken..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in repartie waar moet ik aan denken? | BBoelie | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 19:37 |
Vodafone biedt eigen Appstore aan. Waar? | MacF | Vodafone | 2 | 05-02-09 21:52 |
Paar problemen waar ik tegen aan loop... | s.gm | iPhone algemeen | 8 | 07-12-07 12:30 |
|
|