WhatsApp backup discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Sinds vandaag laat ik WhatsApp geschiedenis backup maken via icloud Als ik inlog op icloud.com zie ik nergens documenten staan ik vroeg me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp backup
Hallo Allemaal,
Sinds vandaag laat ik WhatsApp geschiedenis backup maken via icloud Als ik inlog op icloud.com zie ik nergens documenten staan ik vroeg me af of het mogelijk is om de chat gesprekken terug te lezen en eventueel te printen via Icloud als daar een mogelijkheid voor is. Ik heb wel een macbook met snow leopard en geen icloud op de mac staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
Windows: Verschil tussen backup en backup | philippefeij | iTunes | 2 | 28-12-11 20:04 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Whatsapp berichten uitlezen uit backup Iphone | Venno | iPhone algemeen | 2 | 19-10-11 03:22 |
|
|