Afstandbediening App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn afstandbediening voor mijn Samsung Blu-Ray is kwijt. Heeft iemand ervaring met remote control apps? Weet iemand een app die Samsung Blu-Ray ondersteunt? Dank alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afstandbediening App
Mijn afstandbediening voor mijn Samsung Blu-Ray is kwijt. Heeft iemand ervaring met remote control apps? Weet iemand een app die Samsung Blu-Ray ondersteunt?
Dank alvast voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dank Willem. Ik was eigenlijk op zoek naar een app zonder additioneel apparaat, zoals de Harmony Hub. Of is het niet mogelijk om je apparaten met je Iphone te bedienen omdat er geen infrarood zender in je Iphone zit?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een universele afstandsbediening aanschaffen voor een paar eurootjes kan toch ook geen kwaad?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv en logitech afstandbediening | stoyanov | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 17-03-13 19:55 |
SmartGlass: XBOX Universele Afstandbediening | iWiefring | iPhone Apps | 3 | 09-11-12 13:52 |
Apple TV2 afstandbediening batterij | sentinaal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 24-02-12 23:36 |
Verlengsnoer met afstandbediening | vredemaker23 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 05-04-11 19:35 |
Afstandbediening voor in auto | El_Diablo | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-09-09 12:53 |
|
|