Mail app geeft kuren. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds een paar dagen geeft mijn mail app van apple kuren met mijn Gmail account. Mijn gmail account heb ik al jaren. Passwort e.d. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail app geeft kuren.
Hallo sinds een paar dagen geeft mijn mail app van apple kuren met mijn Gmail account. Mijn gmail account heb ik al jaren. Passwort e.d. zijn in orde. Bij mail ophalen krijg ik iedere keer de melding login naam of passwort niet geldig. Soms ook dat imap.gmail.com het niet accepteerd. Gmail app geladen en viola wel de mail binnen. Ander Gmail account in de apple mail app ingebracht, en ja hoor deze doet het wel. Andere accounts in de mail app doen het gewoon wel.
Heb de leidraad op google voor het vrij geven van de account voor mobile apparaten gevolgt. Geen solaas. Wie weet nu verder.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan zou ik zeggen, verwijder je gmail adres van je iDevice en maak heb opnieuw aan. Er is waarschijnlijk een bitje omgevallen. Nee je raakt geen email kwijt. Succes. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie, maar dat had ik ook al gedaan, en ja je mails verdwijnen uit je mail app.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moest je het niet opgelost krijgen met de standaard mail app, kan je nog altijd de Gmail app downloaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kuren | antoon100 | iPhone algemeen | 3 | 29-11-13 19:30 |
Scherm 3G heeft kuren | Schob | iPhone algemeen | 5 | 06-10-11 20:15 |
Mail uitgaand geeft 2 aan en is leeg | joostdeman | iPhone algemeen | 1 | 07-05-11 07:56 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
|
|