hoe krijg ik een filmpje uit een gezamenlijke stream op mijn eigen iPhone ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe krijg ik een groot iPhone filmpje, ontvangen via een stream, van die stream naar mijn eigen fotorol /iPhone? Ik zit in het gedeelde album, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe krijg ik een filmpje uit een gezamenlijke stream op mijn eigen iPhone ?
hoe krijg ik een groot iPhone filmpje, ontvangen via een stream, van die stream naar mijn eigen fotorol /iPhone?
Ik zit in het gedeelde album, selecteer en dan werkt het symbool linksonder niet, het wordt grijs i.p.v. blauw (om te vesrturen als bericht, mail, iCloud etcetc). Ik wil het filmpje graag zelf bewaren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. | elco007 | iPhone algemeen | 3 | 24-06-12 01:33 |
Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? | Eyko | Ringtones en Wallpapers | 61 | 08-11-11 21:28 |
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? | Nafets | Archief | 1 | 30-04-10 22:49 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Hoe krijg ik een eigen beltoon? | susan886 | Ringtones en Wallpapers | 194 | 01-01-09 19:35 |
|
|