App waarmee je kan zien wanneer iphone actief was? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zoek een app waarmee je kan zien wanneer je iphone ontgrendelt was, vb ik lig te slapen en mijn vriendin heeft in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App waarmee je kan zien wanneer iphone actief was?
Beste,
Ik zoek een app waarmee je kan zien wanneer je iphone ontgrendelt was, vb ik lig te slapen en mijn vriendin heeft in mijn iphone gezeten. Zou daar een app ofz over bestaan? mvg, Seppe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vertrouw je je vriendin niet?
Geen idee of daar een app voor is, maar gewoon een codeslot gebruiken. |
|
|||
|
|||
Heb je wat te verbergen wat je vriendin niet mag zien?
|
|||
|
|||
Niets te verbergen, gewoon es willen weten als ze men iphone controleert .
Code slot vind ik zelf beu, en na 5 keer ontgrendelen hebben ze het toch gezien... |
|
||||
|
||||
Zo'n App bestaat niet.
|
|||
|
|||
5s nemen met vingerdruksensor...@leuk kerstkado nog snel?
|
||||
|
||||
Je kan jailbreaken en dan iets kopen zoals IGotYa dat een nepomgeving kan creëren. Is naar mijn weten nog niet iOS 7 compatibel overigens.
|
||||
|
||||
Is het dan niet zo, dat vriendin lief TS niet vertrouwt?
...waar misschien ook wel reden voor is: TS heeft het over 'ze' als in meervoud = meerdere vriendinnetjes |
|
|||
|
|||
andere vriendin aanschaffen ??
|
|
|||
|
|||
Of een slotje op zijn rits
|
|
||||
|
||||
Zoals aangegeven bestaat er niet een dergelijke app. En omdat dit nu een andere discussie wordt kan hier wel een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis | TheBishop | iPhone Apps | 0 | 25-02-13 10:38 |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan | bilal2307 | iPhone Apps | 0 | 17-08-09 18:42 |
|
|