Updates van verwijdere apps blijven komen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Van een aantal apps die ik tot nu toe heb gedownload, heb ik er de afgelopen tijd een aantal verwijderd omdat ik ze niet gebruik. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updates van verwijdere apps blijven komen
Van een aantal apps die ik tot nu toe heb gedownload, heb ik er de afgelopen tijd een aantal verwijderd omdat ik ze niet gebruik.
In het app-update venster van iTunes blijven van deze verwijderde apps echter update-meldingen komen. Hoe kom ik hier van af? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een vraag komen de updates dan op je telefoon of itunes op je mac of pc ?
|
|||
|
|||
Ze komen terug in iTunes op mijn pc.
|
|
|||
|
|||
Oke dat probleem gaan we oplossen je hebt je iphone of ipad of ipod aangesloten aan je mac of pc en je start itunes dan kom je op zoon beginscherm dan zie je in de rechter hoek iphone of ipad of ipod staan daar klik je op dan zie je zoon balk met info overzicht en apps enzv dan klik je op apps dan zie je zoon balk aan de linker kant met allemaal apps die je hebt gedownload en geinstaleerd bij mac bij windows is dat ietsje anders en uit die lijst moet je ze verwijderen en dan is het klaar
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Let me google that for you
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ge-update apps blijven staan in updatescherm van app-store | NH2505 | iPhone algemeen | 13 | 24-09-14 10:01 |
fotostream fotos verwijdere pc, op ipad blijven ze staan :( | Roccade | iPad algemeen | 7 | 01-10-12 13:02 |
Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen | 1997giorgio1 | iPad algemeen | 19 | 20-12-11 23:19 |
Verwijdere sms-en herstellen van backup op pc? | Giel538 | iPhone algemeen | 2 | 15-11-08 21:23 |
Updates in installer blijven staan | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-03-08 14:17 |
|
|