Voor iedereen online traceerbaar srv wagen via Iphone gps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar de mogelijkheid dat iedereen online kan zien waar "ik" ben. Voor een vriend wil ik op zijn site ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor iedereen online traceerbaar srv wagen via Iphone gps
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar de mogelijkheid dat iedereen online kan zien waar "ik" ben. Voor een vriend wil ik op zijn site en in een app de mogelijkheid bieden dat klanten kunnen zien waar hij rijdt met zijn SRV wagen. Hij heeft een iphone, dus ik dacht dat daar wel een programmaatje voor zou zijn dat iedereen maar op een link zou hoeven klikken en er zichtbaar zou worden waar hij rijdt op dat moment in google maps ofzo? Heeft iemand goede ideeen?? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek eens in de App Store met het zoekbegrip "vehicle tracking" dan kom je een paar apps tegen.
|
|
|||
|
|||
Dank je, alleen moet iemand dan inloggen. En wil eigenlijk dat als het direct zichtbaar is voor iedereen
|
|
|||
|
|||
Maar dan kunnen ook mensen met "minder" goede bedoelingen zien waar hij is. Is dat echt wat hij wil??
|
|||
|
|||
Ja, dit is wat hij wil.
Mensen met minder goede bedoelingen kunnen ook gewoon de route bekijken die hij dagelijks rijdt. Staat per straat aangegeven op de site. Alleen hij wil het voor iedereen nog duidelijker maken wanneer hij aankomt en of hij al geweest is etc. Meer gericht op jongeren ipv ouderen. |
Labels |
gps locatie vinden, iphone, track, tracker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet | acbr | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 21:11 |
iPhone alleen voor ervaren gebruikers, of toch voor iedereen? | nebilem | Chat en geruchten | 3 | 18-12-09 17:46 |
Iphone opladen in de wagen | yvesdeclercq | Chat en geruchten | 2 | 12-11-08 14:14 |
|
|