Kan geen apps meer downloaden. iphone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf gisteren kan ik geen apps meer downloaden voor mijn iPhone 4 s, iemand een idee hoe dat mogelijk kan zijn? Groet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen apps meer downloaden. iphone 4
Vanaf gisteren kan ik geen apps meer downloaden voor mijn iPhone 4 s,
iemand een idee hoe dat mogelijk kan zijn? Groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je iets duidelijker uitleggen wat er allemaal niet lukt? Krijg je een errormelding, of gebeurt er gewoon niets? Kan je wel zoeken binnen de AppStore, of krijg je geen verbinding? Wat gebeurt er als je de apps download via iTunes, en dan op je iPhone zet?
Als je iets meer informatie, bijvoorbeeld de antwoorden op de vragen hierboven zou kunnen geven, dan is het voor ons makkelijker om je te helpen |
|
|||
|
|||
Ik krijg geen errormelding, er gebeurt gewoon niets, kan wel zoeken op AppStore, downloaden naar itunes gaat goed, maar het op iPhone zetten gaat dan niet, terwijl ik ook nog handmatige synchroniseer.
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPhone al eens een keertje helemaal aan en uitgezet? Het kan zijn dat het te lang geleden is dat je je iPhone opnieuw opgestart hebt, en dat dat problemen oplevert.
Als dat niet lukt zou je eventueel kunnen proberen om via instellingen->iTunes en App Store uit te loggen, en daarna opnieuw in te loggen, misschien verhelpt dat iets. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen apps meer downloaden | buizesmurf | iPad algemeen | 0 | 08-09-13 10:37 |
kan geen apps meer downloaden | philipdo | iPhone algemeen | 5 | 22-02-13 17:09 |
Kan geen apps meer downloaden | iesje54 | iPad Apps | 2 | 26-12-11 16:10 |
kan geen apps meer downloaden | Nance | Archief | 3 | 13-03-09 01:45 |
Kan geen Apps meer downloaden | JMO | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 18:10 |
|
|