2 whatsapp accounts op iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan het nergens vinden maar ik wil graag 2 whatsapp account op 1 iphone draaien, kan iemand mij vertellen hoe ik dat doen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 whatsapp accounts op iphone
Hallo,
Ik kan het nergens vinden maar ik wil graag 2 whatsapp account op 1 iphone draaien, kan iemand mij vertellen hoe ik dat doen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan dat dan?
|
|
||||
|
||||
Kan nie...
Tenzij Apple straks een iPhone met dual sim gaat uitbrengen... Of zelf steeds van sim wisselen (2 nummers dus)...misschien dat het werkt...
|
|||
|
|||
Sorry dat ik het zelf zo koet zeggen maar het is wel degelijk mogelijk, heb het zelf 3 maanden geleden nog gehad op mijn iPhone! Helaas weet ik niet meer hoe ik dat destijds heb gedaan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht dat het mogelijk is met een jailbreak, maar daar heb ik geen ervaringen mee. |
|
|||
|
|||
Ik heb het al voor elkaar, ga nu mijn iPhone even resetten, is een rommel met alles, zal aankomend weekend even de uitleg en het bestand uploaden! Altijd leuk om zo bezig te zijn!
|
|
||||
|
||||
Heb je de tweak gebruikt om per app meerdere accounts te kunnen gebruiken?
|
|||
|
|||
Hoe reset je je iPhone met behoud van je jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
^ Verkeerd draadje?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...op-iphone.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb 2 verschillende icloud accounts op iphone en ipad ... | ethel | iCloud | 2 | 23-01-14 13:17 |
Meerdere exchange accounts op iPhone | mglange | iPhone algemeen | 15 | 20-07-12 21:18 |
Iphone syncen op 1 laptop met 2 accounts | westtheo | iTunes | 3 | 21-05-08 20:46 |
|
|