//

waar vind ik de knop 'settings' voor de standaard Iphone calendar app?

waar vind ik de knop 'settings' voor de standaard Iphone calendar app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek de button voor 'settings' van de standaard calendar app van Iphone. Hiermee denk ik te kunnen uitzetten dat mijn Iphone deze calendar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-14, 12:25
ellenengbers ellenengbers is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard waar vind ik de knop 'settings' voor de standaard Iphone calendar app?

Ik zoek de button voor 'settings' van de standaard calendar app van Iphone. Hiermee denk ik te kunnen uitzetten dat mijn Iphone deze calendar als standaard aanmerkt. Ik werk namelijk nu met 'Calendar' van Readdle. En wil zo bereiken dat vanuit mailtjes, berichten ed data direct in de 'calendar' app verschijnen en niet in de standaard app. wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-14, 12:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ellenengbers Bekijk bericht
Hiermee denk ik te kunnen uitzetten dat mijn Iphone deze calendar als standaard aanmerkt.
Dan denk je verkeerd. Standaard apps kan men niet uitschakelen. En de meeste alternatieve agenda apps zijn niet veel meer dan een schil rond de standaard agenda app.
Reageren

Labels
agenda verwijderen, calendar, settings, where do i find



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar vind ik sb settings ? kriss Jailbreak apps en thema's 2 19-06-11 18:52
iPhone: Waar vind ik de IPSW voor Redsnow?? DaMeastro Jailbreak 1 05-07-10 20:47
waar vind ik...? -> iphone app mrgoolie iPhone Apps 11 07-02-10 00:50
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? Spikes iPhone accessoires en onderdelen 2 23-07-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.