//

iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen

iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik ben werkzaam bij een commercieel bedrijf waar wij 's avonds het een en ander in een groeps whatsapp doorsturen zoals omzet cijfers etc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ben jij ook op zoek naar een App zoals ik heb omschreven?

Ja 0 0%
Nee 0 0%
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-14, 00:14
tunatje tunatje is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Hoorn
Berichten: 3
Lightbulb iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen

Goedenavond,

ik ben werkzaam bij een commercieel bedrijf waar wij 's avonds het een en ander in een groeps whatsapp doorsturen zoals omzet cijfers etc.

Nou ben ik op zoek naar een app waar ik dat soort dingen in kan typen en dan kan exporteren naar 1 afbeelding en gelijk kan delen.

Misschien dat een app ontwikkelaar hier iets mee kan? Ik kan mijn idee helemaal uitleggen als er mensen geïnteresseerd zijn hierin. Denk dat je hier gewoon rustig €1,79 voor in rekening kan brengen als app.

Óf bestaat er al zoiets?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Is er een programma waarmee je een back-up van je Iphone kan verkennen? jplt Desktop-applicaties 4 03-07-14 23:23
Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen. Juann iPhone Apps 2 28-01-14 21:01
App waarmee je kan zien wanneer iphone actief was? Seppeuh iPhone Apps 10 27-12-13 09:13
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan bilal2307 iPhone Apps 0 17-08-09 18:42
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten stijnjasper Archief 1 22-05-09 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.