iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik ben werkzaam bij een commercieel bedrijf waar wij 's avonds het een en ander in een groeps whatsapp doorsturen zoals omzet cijfers etc. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij ook op zoek naar een App zoals ik heb omschreven? |
|||
Ja | 0 | 0% | |
Nee | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iOS App waarmee je een samenvatting van data kan versturen
Goedenavond,
ik ben werkzaam bij een commercieel bedrijf waar wij 's avonds het een en ander in een groeps whatsapp doorsturen zoals omzet cijfers etc. Nou ben ik op zoek naar een app waar ik dat soort dingen in kan typen en dan kan exporteren naar 1 afbeelding en gelijk kan delen. Misschien dat een app ontwikkelaar hier iets mee kan? Ik kan mijn idee helemaal uitleggen als er mensen geïnteresseerd zijn hierin. Denk dat je hier gewoon rustig €1,79 voor in rekening kan brengen als app. Óf bestaat er al zoiets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Is er een programma waarmee je een back-up van je Iphone kan verkennen? | jplt | Desktop-applicaties | 4 | 03-07-14 23:23 |
Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen. | Juann | iPhone Apps | 2 | 28-01-14 21:01 |
App waarmee je kan zien wanneer iphone actief was? | Seppeuh | iPhone Apps | 10 | 27-12-13 09:13 |
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan | bilal2307 | iPhone Apps | 0 | 17-08-09 18:42 |
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten | stijnjasper | Archief | 1 | 22-05-09 23:43 |
|
|