Is er een programma waarmee je een back-up van je Iphone kan verkennen? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn Iphone naar de fabrieks instellingen zetten alleen ik wil weer makkelijk bij mijn gegevens komen die eerst op mijn Iphone stonden (via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een programma waarmee je een back-up van je Iphone kan verkennen?
Ik wil mijn Iphone naar de fabrieks instellingen zetten alleen ik wil weer makkelijk bij mijn gegevens komen die eerst op mijn Iphone stonden (via mijn Windows 8 laptop) weet iemand hier iets voor? Aub gratis en geen flut programma's .
Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor een iTunes backup kan je iBackupbot, iBackup Viewer, iPhone Backup Extractor, enz... enz... gebruiken.
Gratis en geen flut is eigenlijk een contradictio in terminis. Meestal is het gratis en flut of betaald en geen flut. |
|
|||
|
|||
Welke raad je aan voor Windows?
|
|
|||
|
|||
iBackupBot werkt goed op OS X dan zal het ook wel goed werken op Windows. Probeer het eens.
iBackupBot - iTunes Backup Manager for iPhone, iPod Touch, iPad |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Diskaid. Dit programma is om alle functies te kunnen gebruiken niet gratis. Dus niet helemaal wat je zoekt. Maar ik vond het wel handig om foto's, contacten enz. gewoon te kunnen downloaden op de pc.
DiskAid - Transfer iPhone / iPad / iPod Music & Files to PC or Mac |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen. | Juann | iPhone Apps | 2 | 28-01-14 21:01 |
Kan ik een back up op de pc openen zonder iphone? | marcovdmooren | iPhone algemeen | 5 | 23-05-13 10:31 |
iPhone: Kan ik een iphone 5 downgrade van 6.1.3 to 6.1.2? Ik heb een opgeslagen shshs blob | khalidinio | Jailbreak | 3 | 13-05-13 13:24 |
Kan Iphone een virus krijgen van een website? | Jocini | iPhone algemeen | 2 | 03-10-11 12:49 |
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten | stijnjasper | Archief | 1 | 22-05-09 23:43 |
|
|