Kan Iphone een virus krijgen van een website? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds kort een iphone 4 en ben nog niet zo thuis in de wereld van Apple. Gisteren heb ik via safari de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Iphone een virus krijgen van een website?
Hoi,
Ik heb sinds kort een iphone 4 en ben nog niet zo thuis in de wereld van Apple. Gisteren heb ik via safari de website van BN De Stem bekeken. De normale en niet de mobiele versie. Nu blijkt dus dat deze website is getroffen door een virus. Kan mijn iphone hier nu ook last van hebben of niet? Alvast bedankt voor jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die kans is minimaal en in dit geval nul:
Websites Wegenerkranten weer online; update uw virusscanner - Binnenland - Algemeen - Nieuws - ED "Het gaat alleen om Windows pc's."
|
|||
|
|||
hartelijk dank voor je snelle reactie. Ben ik weer gerustgesteld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
3gs kapot kan ik een 4 krijgen? | iphoneden | iPhone algemeen | 3 | 12-12-10 00:34 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? | bart&dennis | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-11-09 18:13 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|