//

App Cardiograph

App Cardiograph discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb die app geïnstalleerd , als ik mijn hartslag gemeten heb dan kan ik die ofwel naar de printer sturen of naar een e-mail, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-14, 10:54
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard App Cardiograph

Ik heb die app geïnstalleerd , als ik mijn hartslag gemeten heb dan kan ik die ofwel naar de printer sturen of naar een e-mail, maar waar kan ik die opslaan in een bestand op mijn Mac, ik vind die nergens terug in i-tunes, om hem te bekijken en dan te kunnen afdrukken, ik werk met iCloud , graag uw hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-14, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De Cardiograph app kan met iCloud alleen syncen met andere iOS toestellen zoals een andere iPhone/iPad/iPod Touch.

Via een omweg (Mobile Documents) is de iCloud data wel te benaderen op een Mac. Omdat ik de app zelf niet gebruik weet ik niet of de data op de Mac in iCloud Mobile Documents ook leesbaar is.
  #3  
Oud 09-08-14, 11:41
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

bedankt voor uw antwoord , ik ben daar in een leek, ik kom er niet uit
  #4  
Oud 09-08-14, 11:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
ik ben daar in een leek
Dat is niet erg. Maar in dat geval ga je beter niet prutsen in iCloud Mobile Documents op de Mac. Die directory is trouwens een verborgen systeem directory en Apple verbergt die niet voor niets.
  #5  
Oud 09-08-14, 15:37
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Omdat ik de app zelf niet gebruik weet ik niet of de data op de Mac in iCloud Mobile Documents ook leesbaar is.
Niet in een leesbaar format voor gewone gebruikers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk bericht
Ik heb die app geïnstalleerd , als ik mijn hartslag gemeten heb dan kan ik die ofwel naar de printer sturen of naar een e-mail, maar waar kan ik die opslaan in een bestand op mijn Mac, ik vind die nergens terug in i-tunes, om hem te bekijken en dan te kunnen afdrukken, ik werk met iCloud , graag uw hulp
Zodra je op dat exporteer-knopje heb gedrukt, is de meting naar PDF geëxporteerd. Deze kun je terugvinden als je bent verbonden met iTunes:
- Ga naar het overzicht van de iPhone
- Ga naar het tabje 'Apps'
- Scroll naar beneden ('File Sharing' of 'Bestandsdeling')
- Selecteer de app ('Cardiograph')
- Selecteer het PDF'je dat je zojuist hebt geëxporteerd
- Sla deze op je computer op
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na ios 7 werken Ohra app Visa app en Ziggo app niet meer schollie47 iPad Apps 2 18-10-13 16:30
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.