Eigen Apple apps verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag van een beginner... Kon antwoord niet zo snel vinden op het forum. Ik wil een aantal eigen apps van Apple verwijderen. Andere apps kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen Apple apps verwijderen
Vraag van een beginner...
Kon antwoord niet zo snel vinden op het forum. Ik wil een aantal eigen apps van Apple verwijderen. Andere apps kan je door erop te klikken (even vasthouden) laten trillen en dan met het kruisje verwijderen. Apple eigen apps doen dat niet Is er toch een manier om ook dergelijke apps te verwijderen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Helaas, dat kan niet. Je kan ze wel verstoppen in een mapje en ergens achteraan je springboard plaatsen.
Via Settings -> General-> Restrictions kan je het gebruik van enkele apps ook blokkeren, dan verdwijnt het icoontje. Dat kan echter enkel met Safari, Camera, FaceTime, iTunes Store, iBooks Store en Podcasts. |
|
|||
|
|||
Dus ik moet apps als Podcasts en Tips maar gewoon dulden op mijn iPad/iPhone, terwijl ik er helemaal niet om gevraagd heb? Grrr...
|
|
||||
|
||||
Zoals WDS001 aangeeft: Podcasts app kun je ook uitschakelen. Tips zit je helaas aan vast... wat ik heb gedaan: alle notificatie-instellingen van Tips.app uitschakelen en vervolgens de app verbergen in een mapje. Het is niet de ideale oplossing natuurlijk.
|
|||
|
|||
THNX voor jullie reacties.
Podcasts ben ik nu kwijt. Yeah Tips heb ik nu maar weggestopt... Ik weet het, leuker kunnen jullie het niet maken. Makkelijker ook niet LOL |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
|
|