Runkeeper staat niet tussen ververs op achtergrond discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de installatie van ios8 op een iphone 5s vraagt runkeeper steeds om ververs op achtergrond in te schakelen. Als ik dan naar de instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Runkeeper staat niet tussen ververs op achtergrond
Sinds de installatie van ios8 op een iphone 5s vraagt runkeeper steeds om ververs op achtergrond in te schakelen.
Als ik dan naar de instellingen ga, algemeen, ververs op achtergrond, staat runkeeper hier niet tussen. Heb al geprobeerd om runkeeper opnieuw te installeren. Ook heb ik de iphone opnieuw opgestart. Tot hiertoe zonder succes. Zijn er meerdere personen die hier last van hebben? Of weten hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond vervaagt niet | tilburgse | iPhone algemeen | 1 | 06-04-14 20:46 |
iOS 7 multitasking vs. 'ververs app op achtergrond' | ballegooier | iPhone algemeen | 5 | 10-01-14 14:54 |
ververs op achtergrond | surfertje | iPhone algemeen | 0 | 22-09-13 11:39 |
facebook app staat niet meer tussen berichtgevingen | kjellmortier87 | iPhone algemeen | 7 | 14-03-13 14:01 |
|
|