achtergrond vervaagt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4s maar als ik bijvoorbeeld mijn helderheid lager wil zetten of hem op niet storen wil zetten door dat menu'tje omhoog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond vervaagt niet
Ik heb een iPhone 4s maar als ik bijvoorbeeld mijn helderheid lager wil zetten of hem op niet storen wil zetten door dat menu'tje omhoog te slepen, vervaagt hierbij mijn achtergrond niet zoals bij andere iPhones die ios 7 hebben. Het blijft dan grijs. Ik heb geen grijze achtergrond dus hier ligt het niet aan. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn achtergrond ook vervaagt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen - Algemeen - Toegankelijkheid - Verhoog contrast - Maak minder doorzichtig afvinken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 scherm verkleurt soms blauw en vervaagt helemaal weg | Arnaud_b | iPhone algemeen | 8 | 08-10-13 20:33 |
URL balk 4S vervaagt aan einde | dutchstreetdog | iPhone algemeen | 10 | 19-12-11 03:00 |
achtergrond niet kunnen veranderen | Geenstijl | iPhone algemeen | 13 | 11-07-09 14:43 |
Achtergrond niet kunnen veranderen | MetalMania | iPhone algemeen | 3 | 29-11-08 02:40 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
|
|