Geen updates AppStore IPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 8 blijven alle updates hangen in de AppStore. Ook is het niet meer mogelijk om apps aan te schaffen. Via de Mac naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen updates AppStore IPhone
Sinds iOS 8 blijven alle updates hangen in de AppStore. Ook is het niet meer mogelijk om apps aan te schaffen.
Via de Mac naar iPhone slepen kan nog wel. Alle resets helpen niet, ook eerst apps afsluiten en opnieuw opstarten niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van, iPhone 6 64GB.
Zie geen updates en kan ook geen apps downloaden via "aankopen - niet op deze iphone". Dan blijft het rondje maar draaien en komt er niks binnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 met 4.3.1 bied geen software updates aan, hoe installeer ik nieuwe updates? | Bananenbennie | iPhone algemeen | 6 | 04-03-13 08:47 |
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone | Rodajo | iPhone algemeen | 3 | 29-09-11 17:14 |
geen updates in Appstore | Rodajo | iPhone algemeen | 0 | 28-09-11 17:52 |
iPhone: Updates uit de appstore | rotzooi26 | Jailbreak | 1 | 04-04-11 22:34 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
|
|