apps blijven synchroniseren na update IOS8 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo met mijn Iphone 4S doe ik de update naar IOS8 maar enkele (20-25) Apps blijven continu in het donker staan. Op Itunes Iphone ((ondertussen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps blijven synchroniseren na update IOS8
Hallo
met mijn Iphone 4S doe ik de update naar IOS8 maar enkele (20-25) Apps blijven continu in het donker staan. Op Itunes Iphone ((ondertussen Iphone 6) met de BU via iCloud (apps enz) terug gezet zelfde probleem) zit ik in stap 5 van 5 blijft hij bezig met "wachten tot de wijzigingen zijn toegepast" doen... uren dagen als het moet. Onder Apps staan er apps met verwijderd achter en andere met installeer (wat is de betekenis hiervan?) ik wil die apps die niet meer worden opgeladen verwijderen maar dat lukt niet. iemand tips? mijn dataverbruik gaat de lucht in en toestel wordt leeggezogen (batterij) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweefactor authenticatie na iOS8 update | iCornetto | iPhone algemeen | 20 | 01-10-14 12:16 |
Ge-update apps blijven staan in updatescherm van app-store | NH2505 | iPhone algemeen | 13 | 24-09-14 10:01 |
Compatibiliteit apps bij iOS8 Beta | joost1234 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 29-07-14 16:45 |
Apps blijven op 'hold'staan na update | motnamol | iPhone algemeen | 4 | 05-05-12 16:12 |
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 0 | 11-12-10 01:27 |
|
|