Hotmail app voor oude iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij belt en werkt nog steeds met de iphone 3GS hij wil nog steeds met dat ding verder tot hij het volledig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hotmail app voor oude iphone
Een vriend van mij belt en werkt nog steeds met de iphone 3GS hij wil nog steeds met dat ding verder tot hij het volledig begeeft..
Nu zit hij met een probleempje dat de huidge app die hij nu gebruikt voor zijn hotmail niet meer perfect werkt zijn er nog alternatieven want ik weet dat Apple zulke toestellen niet meer ondersteunt? bedankt alvast
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht handig om even aan te geven welke App die persoon nu gebruikt?
Overigens zou de standaard iOS Mail App (ook die van iOS 6 op de 3GS) het al moeten doen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu hij zegt dat hij de standaard mailapp niet graag gebruikt omdat hij zijn hotmail liever apart staan heeft ik vermoed ook vanwege zijn beroepsmatige e-mailadressen en afspraken goed gescheiden te kunnen houden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Hotmail niet in iphone app zetten | Ruubenn | iPhone Apps | 2 | 29-11-09 23:27 |
|
|