iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Eigen App in App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16039-eigen-app-app-store.html)

iMario 11-03-09 01:16

Eerste iFacts naäper?

Dat ze zelf geen ideën hebben, of zo...

ideveloper 11-03-09 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 265164)
Eerste iFacts naäper?

Dat ze zelf geen ideën hebben, of zo...

Nou.... niet helemaal. Er zijn wel meer feitjes apps in de App Store te vinden, maar het leuke van iFacts is dat het over de feitjes van vandaag gaat. Dus het is een applicatie die je dagelijks even kunt gebruiken. En daardoor steeds leuk blijft.

En 1001 feitjes.... iFacts heeft nu al 45.000 feitjes verzameld.

sossienl 11-03-09 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 265176)
Nou.... niet helemaal. Er zijn wel meer feitjes apps in de App Store te vinden, maar het leuke van iFacts is dat het over de feitjes van vandaag gaat. Dus het is een applicatie die je dagelijks even kunt gebruiken. En daardoor steeds leuk blijft.

En 1001 feitjes.... iFacts heeft nu al 45.000 feitjes verzameld.

Amen... Er zijn naar mijn weten overigens geen apps die hetzelfde doen als iFacts. Iemand anders wel wat gevonden wat er op lijkt?

iMario 11-03-09 10:00

Zag hem toevallig staan bij nieuwe apps (via AppSniper).

sossienl 11-03-09 15:27

Handig programma. Binnenkort lanceer ik mijn eigen site die zich richt op de Applicaties die van Nederlandse bodem afkomen.

Dus eigenlijk een overzichtelijke plaats waar je alle nieuwe Nederlandse Apps terugvindt!
Mocht je binnenkort een applicatie uitbrengen en wil je dat deze ook op appsstore.nl komt te staan, geef het dan even door via het contactformulier op de site!

URL: Appsstore.nl - iFacts (€1.59). Alle iPhone applicaties van Nederlandse bodem op een rij!

lnn.art 11-03-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 264937)
Zo zitten feitjes over het vliegtuig ongeluk op Schiphol er ook al in. Ze zijn dus actueel, wat het erg leuk maakt.

Wauw! Alleen duurt het dus een jaar voordat we dat tegenkomen? Errg actueel ;P..

sossienl 11-03-09 19:02

Haha, in feite wel. Ware het niet dat je zelf ook op datum kunt zoeken.

iPhoneChilly 12-03-09 10:35

@ideveloper: kun je al een beetje rondkomen van je apps? :)

ideveloper 12-03-09 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneChilly (Bericht 265610)
@ideveloper: kun je al een beetje rondkomen van je apps? :)

Dat is wel te hopen, ik heb m'n baan namelijk opgezegt om zo fulltime iPhone apps te kunnen ontwikkelen.

Over een jaar zullen we weten of het gelukt is. Vraag dan nog eens:)

iPhoneChilly 12-03-09 11:20

@ideveloper
Gaaf, je hebt wel lef moet ik je toegeven :)
Hoeveel heb je er nou draaien in de appstore?

Ik spendeer nu ook elk vrij uurtje aan het studeren/ontwikkelen voor iPhone apps, geweldige kick telkens als je weer een stapje dichter bij je doel bent en het ziet draaien op je iPhone ;)

Cocos2d al gechecked?

ideveloper 12-03-09 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneChilly (Bericht 265627)
@ideveloper
Gaaf, je hebt wel lef moet ik je toegeven :)
Hoeveel heb je er nou draaien in de appstore?

Ik heb een aantal op m'n eigen naam staan en een paar bij andere verkopers waarvoor ik in opdracht een applicatie heb gemaakt.

lnn.art 12-03-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 265624)
Dat is wel te hopen, ik heb m'n baan namelijk opgezegt om zo fulltime iPhone apps te kunnen ontwikkelen.

Over een jaar zullen we weten of het gelukt is. Vraag dan nog eens:)

Wauw.. En dat enkel met een simpele formule app, een simpele waterpas app (waarvan standaard-codes vast bekend is), een wikipedia-doorlink app.. het echt lovenswaardige is je python app en het zoekwerk van sossie.. :P.. quite increddible!

ideveloper 12-03-09 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 265666)
Wauw.. En dat enkel met een simpele formule app, een simpele waterpas app (waarvan standaard-codes vast bekend is), een wikipedia-doorlink app.. het echt lovenswaardige is je python app en het zoekwerk van sossie.. :P.. quite increddible!

Tnx, maar gelukkig doe ik ook nog wat andere dingetjes. Hoe mooi de verhalen soms ook klinken, je kunt niet leven van een waterpas applicatie op de iPhone :)

woef 12-03-09 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 265740)
Tnx, maar gelukkig doe ik ook nog wat andere dingetjes. Hoe mooi de verhalen soms ook klinken, je kunt niet leven van een waterpas applicatie op de iPhone :)

Van een nummerbord applicatie kan je toch best leven ;)

nkooiker 12-03-09 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 265740)
Tnx, maar gelukkig doe ik ook nog wat andere dingetjes. Hoe mooi de verhalen soms ook klinken, je kunt niet leven van een waterpas applicatie op de iPhone :)

Vertel er eens wat meer over :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woef (Bericht 265743)
Van een nummerbord applicatie kan je toch best leven ;)

Van jou? Loopt lekker? Hoeveel heeft het je opgeleverd? :) Al dat geheimzinnige gedoe hier... pff ;)

ideveloper 12-03-09 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 265745)
Vertel er eens wat meer over :)

Helaas stellen mijn klanten daar geen prijs op.

woef 13-03-09 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 265745)
Van jou? Loopt lekker? Hoeveel heeft het je opgeleverd? :) Al dat geheimzinnige gedoe hier... pff ;)

Ja, Nummerbord is van mij, hij staat nu al meer dan een week op nr1 in de Nederlandse App Store dus dat loopt wel lekker.
Edit: inmiddels op nr2

JeroenK. 14-03-09 11:28

Sinds een paar weken in de Appstore en gisteren gereviewed op Iphoneclub: mijn game Shiroku!

iTunes Store

De nr 13 puzzle game in de NL Appstore :)

lnn.art 14-03-09 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woef (Bericht 265895)
Ja, Nummerbord is van mij, hij staat nu al meer dan een week op nr1 in de Nederlandse App Store dus dat loopt wel lekker.
Edit: inmiddels op nr2

Vertel dan gewoon hoeveel geld je verdient, man!;)

ideveloper 14-03-09 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 266299)
Vertel dan gewoon hoeveel geld je verdient, man!;)

De nummer 1 positsie in nederland verkoopt een paar honderd keer per dag. 48 eurocent per verkoop, dus zo'n 100 tot 200 euro per dag. Gok ik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.