Shazam (Encore) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m ook al flink zitten testen en in cafe's gebruiks (ja, zelfs in een lawaaierig café vindt hij t nummer nog!) en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb m ook al flink zitten testen en in cafe's gebruiks (ja, zelfs in een lawaaierig café vindt hij t nummer nog!) en er is nooit extra van mijn rekening afgeschreven (ik vraag namelijk altijd de factuur-overzichten op)
Voorlopig is het nog gratis.. Hoop alleen niet dat ze gaan verplichten om ervoor te betalen d.m.v. een betaalde upgrade.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
maar als er een nieuwe update is (betaald) dan hoef je hem niet te kopen, je kan het dan ook gewoon niet updaten...
|
|
||||
|
||||
Zou ie dan wel blijven werken?
|
|
||||
|
||||
Mwah denk het niet zullen ze wel aanpassen dan... Denk niet dat ze em betaald gaan maken echter...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
werkt echt super
Laatst gewijzigd door alicewoman1; 21-11-08 om 21:20. |
|
|||
|
|||
Je kunt ook via de app muziek kopen in iTunes. Dat kan voor de makers een inkomstenstroom opleveren en dus kan het dan ook wel gratis
|
|
||||
|
||||
Ik heb shazam er al opstaan en werkt perfect,
heb er net midomi opgezet en werkt ook !!! Zelfs met neuriën !! Maar waar slaat ie de liedjes op, ik zie alleen de laatst opgevraagde |
|
||||
|
||||
Ik heb alleen shazam, maar daar heb je de knop my tags en slaat hij alle liedjes op dit je ooit getagd hebt, als je ze niet hebt verwijderd natuurlijk
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe kan ik Shazam op mijn iphone krijgen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi iedereen, eigelijk is het niet zo moeilijk om shazam offline te gebruiken, gewoon even het muziekje opnemen met je microfoon en achteraf bij Wi-Ficonnectie afspelen en door shazam laten herkennen ^^
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How much does Shazam on iPhone cost? The application is free to download and use. For this version, we've introduced advertising in some territories in order to keep the application free. |
|
||||
|
||||
Er staat een hoop onzin in dit topic vooral op de eerste twee pagina's.
Shazam voor de iPhone is op dit moment een gratis download in de appstore. De service is ook gratis maar vereist wel een verbinding met het internet. (De internet verbinding is uiteraard wel betaald maar waarschijnlijk zit deze bij je abbo in. Het internet abbonnement staat dus los van het volledig gratis programma: shazam.)
|
|||
|
|||
mmm ok, maar ik heb m inmiddels toch al een vrij lange tijd en heb nog nooit zoiets gezien. Volgens mij houdt apple daar ook niet zo van. In dat geval hebben ze liever een betaalde en een lite versie van een app. En dan zouden er toch mensen moeten zijn die al hebben betaald?
|
|
||||
|
||||
Apple is daar zeer zeer duidelijk in: gratis is gratis ! Dus daarmee bedoelen ze dat een applicatie die gratis in de appstore komt GEEN betalende updates mag bevatten.
Dus dat de applicatie maar een tijdje gratis is klopt niet, ofwel betaal je ervoor en kan het ook zijn dat je moet betalen voor updates/extra levels etc ofwel betaal je niets en kan er achteraf ook niets aangerekend worden qua updates en/of extra levels etc. |
|
|||
|
|||
Zou ook schande zijn het betalend is want zeer vele songs staan er niet in.Tis handig maar alleen handig als de song erin staat en daar moeten ze nog veel werk voor verrichten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Juist omdat het een gratis app is, is het zo succesvol |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shasam encore | Heleen | iPhone Apps | 11 | 26-12-10 12:17 |
shazam | rsloun | Archief | 4 | 29-04-10 22:49 |
|
|