Shazam (Encore) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Dan heb je blijkbaar niet zo'n erg brede muzieksmaak Op gebied van pop valt het nog mee maar qua dance ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat is dit voor een achterlijke titel als topic?
De nummers KOPEN ja, dat kost geld.
* BLACK iPhone 3G * Don't mess with the best. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 12-04-09 om 11:56. |
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat we gewoon betalen hiervoor hoor. Ik kwam opeens op onverklaarbare overige kosten.. Er staat ook steeds: Verzenden en dan gaat ie trillen, alsof het een SMSje verzend. Toen heb ik de trilstand uitgedaan, en hij trilde opeens niet. Ook hoor je je boxen dat irritante geluid maken als het over GPRS info verzend. Heb het vandaag weer ff gedaan, als morgen de overige kosten zijn verhoogd dan weet ik het wel zeker. Zal het morgen ff melden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige wat erop komt bij mij is web.be en je bent dus alleen data kwijt,tja,als je natuurlijk geenen data hebt dan moet je echt wel al een mutten zijn .Het verbruikt dus wel data en iedereen die een iphone heeft en internet ofzo of apps download die heeft data. Voorbeeldje; Start tijd Eind tijdLengteVan / NaarBestemmingPrijs 18:58:4419:00:26 13.5 KBweb.beweb.be€ 0.00 Laatst gewijzigd door apotheosis; 27-04-09 om 20:01. |
|
|||
|
|||
Als je de huidige O.S. ontwikkelingsbeleid begreep, dan kun je stellen dat onder het huidige O.S. ontwikkelaars geen kosten kunnen berekenen aan de gebruiker.
Dit kan pas in O.S. 3.0 en zal gaan via de bekende manier van betalen in de App Store. Ook mag men nu niet pushen in SMS berichten, en volgens mij ook Email... dat laatste weet ik niet zeker. Met pushen bedoel ik dus dat een App kenteken xx-xx-xx naar bijv. 2020 stuurt... Dit staat Apple nog niet toe. Nu, iets minder technisch, maar als je leest dat je Shazam ook kunt gebruiken op een Ipod Touch, hetzij met een externe microfoon en Wi-Fi-verbinding. Dan moet je toch haast wel weten dat de app gratis is? Aangezien je niet kan facturen op basis van welke Wi-Fi-verbinding men gebruikt. Helemaal none-technisch, zonder APN instellingen en geen Wi-Fi in de buurt, tagt Shazam niets en je kan ook op je gespecificeerde rekening je betaald sms verkeer checken... |
|
|||
|
|||
Een vriend van me gebruik het denk ik al wel 3 maanden en heeft er nog nooi een cent voor betaald! Het kan dus niet anders dandat het volledig gratis is!
|
|
||||
|
||||
uit de Shazam faq:
How much does Shazam on iPhone cost? The application is free to download and use. For this version, we've introduced advertising in some territories in order to keep the application free. Is the application free of charge? I saw a review on the Apple App Store that says it's going to charge me after 30 days? The application is free and Shazam is not charging you anything for using this version of our service, so don't hold-back from using it. Why have you introduced advertising? Shazam has been free to download and use since launch. We want to ensure our customers are able to carry on using Shazam for free. The best way of doing this is to provide relevant advertising. |
|
|||
|
|||
Shazam geeft foutmelding
Beste lezer,
Als ik een tag wil taggen met Shazam krijg ik de foutmelding " Browser Starten Server response is not of the expected type, present 'text/html', required '*xml*' " Heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
Welke provider heb je?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je zit dus op het KPN netwerk?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
bangelijk app
|
|
||||
|
||||
Heb op het moment de gratis app en deze bevalt erg goed.
Maar omdat je met de gratis app maar 5 x kunt taggen. Wilde ik de app kopen Maar nu is er een rode en een blauwe versie en ik krijg niet uitgevonden wat nu het verschil is tussen deze twee. Weet iemand het verschil tussen de blauwe en rode app ? |
|
||||
|
||||
Nou ja zeg,sorry vind net het verschil.
Zijn hetzelfde alleen geeft de rode een bepaald percentage af om mensen in afrika die getroffen zijn door aids te helpen. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shasam encore | Heleen | iPhone Apps | 11 | 26-12-10 12:17 |
shazam | rsloun | Archief | 4 | 29-04-10 22:49 |
|
|