Historie Gezondheids app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom zijn de in het verleden verzamelde gegevens in de Gezondheids app telkens verdwenen als ik een reservekopie teruggezet heb? Worden die gegevens niet meegenomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Historie Gezondheid app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie
Waarom zijn de in het verleden verzamelde gegevens in de Gezondheids app telkens verdwenen als ik een reservekopie teruggezet heb?
Worden die gegevens niet meegenomen in de Back-up? Ik kan ook nergens een instelling vinden waar ik dit evt kan regelen. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-04-15 om 21:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor wie zicht dit nog meer afvraagt....... ik ben er inmiddels achter:
Citaat:
Ik maak bij iOS updates altijd gebruik van een back-up gemaakt door iTunes. Alleen had nog nooit de noodzaak ingezien om die te laten encrypten. Kennelijk is dat nodig voor o.a. de gegevens van de gezondheid app. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat wordt er allemaal niet teruggezet bij reservekopie? | ballegooier | iPhone algemeen | 1 | 21-09-14 17:45 |
Reservekopie wordt niet teruggezet | Schepe | iPhone algemeen | 6 | 06-02-13 16:51 |
Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet.. | msmit85 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-11 22:05 |
Windows: reservekopie terugzetten lukt niet | farhaa | iTunes | 1 | 11-07-11 11:52 |
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet | Esther30 | Archief | 2 | 01-07-09 10:38 |
|
|