//

Historie Gezondheids app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie

Historie Gezondheids app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom zijn de in het verleden verzamelde gegevens in de Gezondheids app telkens verdwenen als ik een reservekopie teruggezet heb? Worden die gegevens niet meegenomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-15, 12:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard Historie Gezondheid app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie

Waarom zijn de in het verleden verzamelde gegevens in de Gezondheids app telkens verdwenen als ik een reservekopie teruggezet heb?

Worden die gegevens niet meegenomen in de Back-up? Ik kan ook nergens een instelling vinden waar ik dit evt kan regelen.

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-04-15 om 21:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-15, 21:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Voor wie zicht dit nog meer afvraagt....... ik ben er inmiddels achter:
Citaat:
Een reservekopie van de gegevens over uw gezondheid maken

U kunt in iCloud een reservekopie maken van de gegevens in de app Gezondheid. Niet alleen de gegevens die worden overgezet tussen iCloud en het apparaat zijn gecodeerd maar ook de gegevens die in iCloud worden bewaard.
Als u iCloud niet gebruikt, kunt u iTunes gebruiken om een reservekopie van de gegevens van uw gezondheid te maken als u ‘Codeer iPhone-reservekopie’ op het tabblad Overzicht selecteert.
Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT203037

Ik maak bij iOS updates altijd gebruik van een back-up gemaakt door iTunes. Alleen had nog nooit de noodzaak ingezien om die te laten encrypten. Kennelijk is dat nodig voor o.a. de gegevens van de gezondheid app.
  #3  
Oud 11-04-15, 21:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Kennelijk is dat nodig voor o.a. de gegevens van de gezondheid app.
Eigenlijk voor alle vertrouwelijke data. Dus ook voor paswoorden, enz... Daarom maak ik alleen maar encrypted iTunes backups.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat wordt er allemaal niet teruggezet bij reservekopie? ballegooier iPhone algemeen 1 21-09-14 17:45
Reservekopie wordt niet teruggezet Schepe iPhone algemeen 6 06-02-13 16:51
Iphone backup (4.3.5) wordt niet meer teruggezet.. msmit85 iPhone algemeen 1 22-09-11 22:05
Windows: reservekopie terugzetten lukt niet farhaa iTunes 1 11-07-11 11:52
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.